plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۱۴۶۹۳
در مراسم افتتاح طرحهای سرمایه گذاری عشایری و روستایی

روحانی: واکسیناسیون کرونا در ایران از فردا آغاز می‌شود و به سرعت ادامه می‌یابد

سال آینده مردم شرایط بهتری خواهند داشت
رئیس جمهور با بیان اینکه سال آینده سال بهتری در مقابله با کرونا و تحریم های شکست خورده، خواهد بود و مردم شرایط بهتری خواهند داشت، تاکید کرد که واکسیناسیون در ایران از فردا آغاز و به سرعت در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می یابد.
روحانی: واکسیناسیون کرونا در ایران از فردا آغاز می‌شود و به سرعت  ادامه می‌یابد
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرحهای سرمایه گذاری عشایری و روستایی و پروژه های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت تدبیر و امید کار فوق العاده ای در روستاها در حوزه های برق، آب، گاز، راهها، مدارس، بهداشت، ارتباطات، بوم گردی، اشتغال زایی و صنایع دستی انجام شده است.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها بیش از کل تاریخ ایران بوده است، اظهارداشت: تا پیش از دولت یازدهم به 14 هزار روستا گازرسانی شده بود که این رقم اکنون به 32 هزار روستا رسیده است.

دکتر روحانی افزود: پیشبرد طرحهای اشتغال روستایی نیز بسیار لازم و ضروری بود و امروز در چارچوب این طرحها، 262 هزار اشتغال ایجاد شده است.

رئیس جمهور اقدام دولت تدبیر امید در توسعه اشتغال روستایی را برای ایجاد تحول در روستاها لازم و ضروری دانست و گفت: تصمیم دولت برای اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی و اجازه مقام معظم رهبری در این راستا، شرایط مناسبی برای تحول در بخش‌های مختلف روستایی و عشایری ایجاد کرده است.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبودی که در اشتغال روستایی احساس می‌شد، ضروری بود که در روستاها شرایط مهیاتری برای اشتغال فراهم شود لذا طرح اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی از اواخر دولت یازدهم مطرح گردید و در طول سه سال گذشته 20 هزار میلیارد تومان وام در اختیار روستاییان عزیز قرار گرفته است.

رئیس جمهور گفت: وام‌هایی که به روستاییان پرداخت شده، موجب ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، بوم‌گردی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی و گلخانه‌ای شده است.

گفتنی ست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر دستور بهره‌برداری رسمی از 142 هزار طرح‌ اشتغال روستایی و عشایری و طرح‌های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با اعتبار 17هزار میلیارد تومان صادر کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما