plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۴۶۹۱
در ویژه برنامه ای به مناسبت دهۀ فجر

سخنگوی سپاه: کشاندن اسراییل غاصب به منطقه خطایی نابخشودنی است

کشور در حوزه های مختلف به دستاورد های بزرگ دست یافته است
سردار رمضان شریف گفت: کشاندن اسراییل غاصب به منطقه قطعا خطایی نابخشودنی است و ملت های بیدار اسلامی این خیانت را بر نخواهند تابید و در اینده نزدیک ریشه دشمنان منطقه را از جهان اسلام کوتاه می کنند.
سخنگوی سپاه: کشاندن اسراییل غاصب به منطقه خطایی نابخشودنی است
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ویژه برنامه ای به همین مناسبت با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه  در بوکان برگزار شد.

در این برنامه که با  رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع امیر اباد برگزار شد؛ سردار شریف در سخنانی با تبریک  ایام الله دهه فجر گفت:   شاهد هستیم دشمنان انقلاب اسلامی با بسیج تمام امکانات خود از جمله رسانه های پر تعداد  و استفاده از گسست سن کشور سعی دارند انقلاب و پیشرفت های چشمگیر آن را ناکارآمد جلوه دهند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند به مخاطبان جوان خود در داخل کشور که دوران پیش از انقلاب را ندیده اند و درک نکرده اند چنین القا کنند که دوران رژیم شاهنشاهی دوران شکوفایی ایران بوده است.

مسئول  روابط عمومی کل سپاه گفت: دشمنان سعی دارند در برنامه های خود پیشرفت های کشور بعد از انقلاب را نادیده بگیرند و چنین القا کنند که ایرانیان قبل از انقلاب مردمانی مرفه بوده اند.

سردار شریف تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۲سال گذشته با هزاران ترفند سعی بر این دارند که این ملت بزرگ را به زانو دراورند اما امار های خیره کننده از پیشرفت های انقلاب در حوزه های مختلف گواه کاملی بر شکست تمام نقشه های شوم استکبار علیه انقلاب است.

سخنگوی سپاه ادامه داد: امروز کشور در حوزه های مختلف فناوری های جدید و پزشکی به دستاورد های بزرگی دست یافته که شگفتی تمام جهانیان را در بر داشته است.

وی عنوان کرد: کرونا و شیوع این ویروس در جهان مدیریت بحران کشورهای غربی را کاملا به چالش کشید؛ این در حالی است که همگان دیدند در ایران چگونه این بحران کنترل شد.

مسئول  روابط عمومی کل سپاه ادامه داد:  امار های بسیار امید وار کننده ای وجود دارد که نشان از تلاش مدیران برای ارتقای شاخص ها در حوزه های مختلف است.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد؛ دشمنان ملت ایران باید از سرگذشت هم پیمانان خود همچون صدام و داعش درس بگیرند و قطعا سرنوشت ال سعود همان سرنوشت صدام خواهد بود.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب به خوبی می دانند اگر حرکتی از آنان سر بزند چه عواقب دردناکی در انتظارشان  خواهد بود و در صورت هر گونه حرکتی از سوی دشمنان قطعا جواب سختی از ملت ایران خواهند گرفت.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: کشاندن اسراییل غاصب به منطقه قطعا خطایی نابخشودنی است و ملت های بیدار اسلامی  این خیانت را بر نخواهند تابید و در اینده  نزدیک ریشه دشمنان منطقه را از جهان اسلام کوتاه می کنند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما