دربارهء ما
بیانیه تأسیس ایصال نیوز به عنوان یک رسانه خبری تحلیلی سراسری عمومی و با رویکرد سیاسی اجتماعی:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ مَا أَنْتَ بِنِعْمَةِ رَبِّكَ بِمَجْنُونٍ ﴿۲﴾ وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ ﴿۳﴾ وَإِنَّكَ لَعَلَى خُلُقٍ عَظِيمٍ ﴿۴﴾ فَسَتُبْصِرُ وَيُبْصِرُونَ ﴿۵﴾ بِأَيْيِكُمُ الْمَفْتُونُ ﴿۶﴾ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ﴿۷﴾

به نام خداوند رحمتگر مهربان
ن (قسم به نون که شاید نام نور و ناصر حق یا لوح نور خداست) و قسم به قلم (علم فعلی ازلی) و آنچه (تا ابد در لوح محفوظ عالم) خواهند نگاشت﴿۱﴾ که تو به لطف و رحمت پروردگارت هرگز دیوانه نیستی ﴿۲﴾ و البته تو را پاداشی نامحدود است ﴿۳﴾ و در حقیقت تو به نیکو خلقی عظیم آراسته‌ای ﴿۴﴾ و به زودی تو و مخالفانت مشاهده می‌کنید ﴿۵﴾ که از شما کدام یک (به اوهام و خیالات باطل) مفتون و دیوانه‌اند ﴿۶﴾  البته خدایت داناتر است که از راه خدا گمراه کیست و بهتر می‌داند که هدایت یافتگان عالم کیانند ﴿۷﴾
قرآن مجید، جزء 29، سورۀ «القلم»
 
ایصال نیوز ، که فعالیت رسمی خود را پس از یک دورۀ آزمایشی سه ماهه، به زبانهای فارسی و انگلیسی شروع کرده است؛ پویشی ست حرفه ای و مستقل که تلاش دارد با ارائه، تحلیل و تفسیر آخرین اخبار ایران و جهان در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی در راستای اهداف ترسیم شدۀ اطلاع رسانی، تعالی خدمات عمومی، ترویج آئین گفت و گو و تقریب آراء و نظرات، فعالیت رسانه ای و خبری خود را با مشارکت مخاطبان فعال و آگاه دنبال کند.

بر این اساس، خط مشیء رسانه ای ایصال نیوز، خبری – تحلیلی خواهد بود و شبکۀ روزنامه نگاران ایصال حول سیاستگذاری شورای سردبیری، تلاش دارند سطوح و لایه های خبر را درنوردند و تحولات را از منظر ایصال، تحلیل و تفسیر کنند.

از آنجایی که فعالیت خبری ایصال نیوز متکی به مشارکت فعال مخاطبان این رسانۀ نوپاست، باشگاه روزنامه نگاری ایصال همراه با هیئت تحریریۀ این مجموعه خبری – تحلیلی با هدف ارتقاء کمّی و کیفی تولیدات این رسانه، فعالیت خود را از طریق فراخوان عمومی عضویت، شروع می کند.

لازم به ذکر است، ایصال نیوز خود را در امر اطلاع رسانی مستقل دانسته و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و متعهد به آرمانهای انقلاب آن، ضمن پرهیز از موضع گیری جناحی، مطالبه گری با هدف اصلاح امور را در دستور کار خود دارد، فلذا نقد عملکردها را مسئولیت خود دانسته و پایش عملکرد خود، مسئولان، احزاب، گروه ها و مردم را وظیفۀ ذاتی این رسانۀ خبری - تحلیلی می داند.

پروانۀ انتشار این آژانس خبری، در تاریخ 14/08/1397 به شمارۀ ثبت 83415 از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری ایصال نیوز، مصطفی امینی، دانش آموخته روزنامه نگاری و جامعه شناسی ست. امینی که خود دارای موضع و نگاه سیاسی ست، به رغم نگاه غالب در جهان خبر، معتقد است حوزۀ فعالیت رسانه خبری عمومی، عرصه ای نیست که آراء و عقاید شخصی به جهت گیریهای رسانه ای جناحی افراطی بیانجامد و افکار عمومی را از طریق تسخیر ذهن، در خدمت اهداف فرد یا افراد خاصی قرار دهد. بر این اساس امینی ادعا دارد که تلاش خواهد کرد، ایصال نیوز بستری برای نشر آراء و عقاید متکثر و حتی متضاد باشد تا مخاطب آگاه و فعال بهترین را تشخیص دهد، انتخاب کند و در تکامل آراء و عقاید مشارکت کرده، موثر باشد.

گفتنی ست، ایصال نیوز به دلیل رعایت قوانین حاکم بر فعالیت مطبوعاتی و به منظور جلوگیری از ایجاد تنشهای غیر حرفه ای، صراحتاً اعلام می کند که حق خود می داند، در صورت ضرورت، در مطالب ارسالی به ایصال به منظور انتشار اختصاصی در این آژانس خبری، اصلاحات لازم را با هماهنگی و مشورت صاحب اثر، اعمال کند.
 
در طرح توسعۀ ایصال نیوز، ایجاد شبکۀ روزنامه نگاران ایصال و تأسیس دفاتر مطبوعاتی در مراکز استانهای کشور قرار دارد تا ایصال نیوز به تدریج و در سالهای آتی به یک رسانۀ مرجع خبری-تحلیلی تبدیل شود.
 
هر چند که به زودی مرامنامۀ اخلاقی ایصال و منشور انضباطی آن منتشر خواهد شد امّا به طور کلی، خانوادۀ ایصال نیوز مبتنی بر بایسته های حرفۀ روزنامه نگاری، خود را متعهد به دغدغه مندی و رعایت اخلاق حرفه ای می داند و موظف است ضمن اطلاع از حقوق خود، جامعه و نهادهای اجتماعی، تلاش کند فعالیت رسانه ای و خبری خود را خلاف خط مشیء و اهداف این رسانه، حقوق مردم و قوانین کشور به ویژه قانون مطبوعات دنبال نکند. 

راه های ارتباطی ایصال نیوز به عنوان رسانه ای خبری با رویکرد سیاسی - اجتماعی برای ارتباط مخاطبان عزیز و علاقه مندان به حرفه روزنامه نگاری، علاوه بر منوهای خبرنگاران آزاد ، ارسال یادداشت و تماس با ما سایت به شرح زیر است:

صاحب امتیاز و مدیرمسئول ایصال نیوز: 
مصطفی امینی 
mostafaamini1990@gmail.com 

آدرس دفاتر ایصال نیوز: 
تهران -  خیابان بهار جنوبی – نرسیده به خیابان سمیه - برج بهار
تلفن: 02128428029

اصفهان - خیابان چهارباغ بالا - مجتمع اداری تجاری کوثر
تلفن:03142325993

نجف آباد - خیابان امام خمینی شرقی - مجتمع پرشیا
تلفن: 03142618762


سازمان آگهی‌های ایصال:
021-28428029

سامانه ارسال پیامک ایصال:
50005708619430

ایمیل‌های ارتباطی:

info@isalnews.ir
isalnews@gmail.com
isalnews@yahoo.com
isalnewsagency@gmail.com
isalnews@hotmail.com

لازم به ذکر است حساب کاربری ایصال نیوز به آدرس isalnews در وبگاه‌های بارگزاری و مشاهده ویدئو (یوتیوب، آپارات، نماشا و نمایش) فعال است و حساب کاربری isalnews@ در شبکه های اجتماعی در دسترس مخاطبان عزیز و گرامی خواهد بود.  

با احترام
ایصال نیوز