plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۶۳۸۴
بانک مرکزی چه می‌کند!

سکه و ارز رکورد پاییز را شکستند

به داد مظلومیت ریال برسیم
افزایش قیمت ارز در بازار همزمان با رشد بهای جهانی طلا سبب شد قیمت سکه رکوردی تازه را در ماه‌های اخیر برای خود ثبت کند. ارزش ریال همچنان رو به کاهش است.
سکه و ارز رکورد پاییز را شکستند
به گزارش ایصال نیوز، با عبور دلار از مرز 13800 تومان در بازار آزاد، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز سه شنبه علی رغم پیش بینی بانک مرکزی، با افزایشی بیش از هشتاد هزار تومان به چهار میلیون و هفتصد و هشتاد و سه هزار تومان رسید.

در عین حال سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به ۴ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسیده است. هر قطعه ربع سکه نیز یک میلیون و ۶۳۹ هزار تومان فروخته می شود. قیمت سکه گرمی به ۹۴۳ هزار تومان رسیده است.

همچنین با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و جو روانی این روزهای بازار و مظلومیت ریال نزد بانک مرکزی، هر چند قیمتها روندی افزایشی را طی می کند اما حباب سکه و نیم سکه نیز در حال افزایش است.

بر اساس این گزارش حباب سکه امامی به ۱۰۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار با افزایشی نزدیک به ۱۲ هزار تومان به ۴۸۷ هزار تومان رسید. فعالان بازار می گویند افزایش قیمت ها از نیمه روز شمار مشتریان و معامله گران در این بازار را افزایش داده است.

سایر ارزها نیز امروز در بازار آزاد روند افزایشی داشته است.

انتهای پیام/*
 
۹
مرجع : سایت اطلاع رسانی طلا و ارز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما