plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۶۳۷۰
پیکان 2 - 2 استقلال

استقلال به احترام هواداران و استراماچونی همچنان در صدر ماند

برتری آبی‌ها در غیاب استراماچونی، در لحظات پایانی از دست رفت و پیکان توانست یک امتیاز از استقلال بگیرد. مشکلات مدیریتی، آبی های باغیرت را زمین گیر نکرد. سپاهان و شهرخودرو هم مساوی کردند، ذوب آهن مانند فولاد و ماشین سازی این هفته را با برد به رختکن رفتند.
استقلال به احترام هواداران و استراماچونی همچنان در صدر ماند
به گزارش ایصال نیوز، استقلال که در دیدار اخیرشان دوباره توانستند برتری ارزشمندی برابر شهرخودرو به دست آورند تا به صدر جدول صعود کنند؛ با وجود اینکه استقلال شرایط مطلوبی از نظر امتیازی و جدولی داشت، امروز در ورزشگاه آزادی و در غیاب استراماچونی و در جو حاشیه‌ای دو روز اخیر ناشی از فسخ یک طرفه قرارداد توسط استراماچونی از ساعت 17:30 به مصاف پیکان رفت، استقلال در حالی با گل‌های مهدی قائدی و وریا غفوری در مقابل تک گل فراز امامعلی، از پیکان پیش افتاده و در آستانه برتری قرار داشت ولی در لحظات پایانی دروازه خود را روی شوت ریباند شده علی‌محمدی و ضربه تمام کننده پورامینی باز شده دید تا تنها به یک امتیاز بسنده کند.

اگرچه استقلال با یک بازی بیشتر همچنان در صدر جدول است اما شرایط مدیریتی این تیم و رفتن موقتی استراماچونی باعث شد تا بیشتر دقایق بازی جو ورزشگاه آزادی علیه مدیریت باشگاه استقلال باشد.

شرح گل:
1-0 (استقلال): در دقیقه 9 بازی پاس عمقی علی کریمی مهدی قائدی را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه او از بالای سر دروازه بان وارد دروازه پیکان شد.
1-1 (پیکان): در دقیقه 33 اشتباه عجیب استقلال در یارگیری باعث شد فراز امامعلی با دروازه بان تک به تک شود، او حسینی را دریبل زد و توپ را وارد دروازه کرد.
استقلال 2 - پیکان 1 (دقیقه 59: وریا غفوری): توپ ارسالی از روی کرنر سمت چپ زمین را مدافعان پیکان به طور ناقص دفع کردند که توپِ روی هوا را عارف غلامی به دانشگر رساند؛ در ادامه این مدافع هم توپ را در اختیار رضاوند قرار داد تا پاس این بازیکن را وریا غفوری با شوت تماشایی تبدیل به گل دوم استقلال کند.
استقلال 2 - پیکان 2 (دقیقه 4+90: حسین پورامینی): ضربه ایستگاهی تماشایی جلال‌الدین علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه استقلال با دفع توپ حسینی و برخورد به تیرک افقی برگشت داده شد ولی در ریباند حسین پورامینی تعویضی با ضربه پای چپ گل تساوی پیکان را به ثمر رساند.

*سپاهان 1- 1شهرخودرو
در مشهد شهرخودرو که بازی‌های خوبی در این فصل به نمایش گذاشته و به صدر جدول رسیده بود، در دو هفته گذشته از شرایط آرمانی فاصله گرفت و دو شکست متوالی را مقابل صنعت نفت و استقلال تجربه کرد تا رده اول را از دست بدهد ولی با این وجود، شاگردان گل‌محمدی امروز تلاش کردند در بازی خانگی و مهم برابر سپاهان به برتری برسند.
شهر خودرو علی رغم بازی خوب بازیکنانش، در دقیقه 60 با ضربه سر گولسیانی دروازه خود را باز شده دیدند تا طلایی پوشان امیدوار به پیروزی پس از دو تساوی متوالی باشند، اما مشهدی‌ها با حملات زیاد موفق شدند در لحظات پایانی گل تساوی را توسط شاکری بزنند تا بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد؛ البته تصمیمات بحث‌برانگیز داوری به ضرر شهرخودرو در این نتیجه بی‌تاثیر نبود.
شرح گل:
شهرخودرو صفر - سپاهان 1 (دقیقه 60: گئورگی گولسیانی): کرنری که محمد محبی با نفوذ از سمت چپ زمین گرفته بود را مهدی کیانی با ارسالی دقیق از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم فرستاد تا گئورگی گولسیانی بالاتر از همه مدافعان شهرخودرو با ضربه سر تبدیل به گل کند.
شهرخودرو 1 - سپاهان 1 (دقیقه 89: یونس شاکری): ارسال زیبای امین قاسمی‌نژاد از روی کرنر سمت چپ زمین را یونس شاکری به زیبایی با ضربه سر تبدیل به گل مساوی شهرخودرو برابر سپاهان کرد.

*ذوب آهن 2- 0نساجی
در دیدار دیگر لیگ برتر ذوب‌آهن بعد از برد روحیه‌بخشی که مقابل فولاد به دست آورد، در دو دیدار اخیرش یک تساوی و یک باخت داشت ولی شاگردان علیرضا منصوریان امروز که از نساجی میزبانی می‌کردند، محکوم به پیروزی و جبران باخت سنگین مقابل پرسپولیس بودند تا برای ادامه بازی‌ها روحیه بگیرند که توانستند این کار را به خوبی انجام دهند و با گل‌های محمدرضا خلعتبری و امیرارسلان مطهری به برتری دست پیدا کنند تا با فرار از جمع تیم‌های پایین جدولی، با آسودگی خاطر بیشتری فصل را ادامه دهند.
در نساجی مازندران اما روند ناکامی شاگردان مهاجری از هفته چهارم که نتوانسته بودند به برتری برسند، امروز هم قطع نشد و آنها با این باخت به رده دوازدهم سقوط کردند.
شرح گل:
*ذوب‌آهن 1 - نساجی صفر (دقیقه 42: محمدرضا خلعتبری): امیرارسلان مطهری با توپ‌گیری از علیرضا حقیقی موقعیت خوبی برای ذوب‌آهن به وجود آورد که پاس او را محمدرضا خلعتبری با ضربه دقیق پای چپ زمینی تبدیل به گل کرد.
*ذوب‌آهن 2 - نساجی صفر (دقیقه 62: امیرارسلان مطهری): سانتر زیبای محمدرضا خلعتبری از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین را ارسلان مطهری در بین مدافعان نساجی با ضربه سر زد تا گل دوم به نام او ثبت شود.
در سایر دیدارهای این هفته تراکتور 2 بر صفر به ماشین سازی باخت و فولاد نیز 1 بر صفر پارس جنوبی را شکست داد.

انتهای پیام*
۱۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما