کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جریان سفر وزیر ورزش به سیستان و بلوچستان

سلطانی‌فر: با وجود محدودیت، اماکن ورزشی را در نقاط محروم افتتاح می‌کنیم

افتتاح استادیوم 2 هزار نفری شهید صغیرا

وزارت ورزش , 9 آذر 1398 ساعت 14:57

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: افتخار می کنیم که با وجود محدودیت، در نقاط محروم و کمتر برخوردار که دارای استعداد ورزشی هستند، اماکن ورزشی را افتتاح می کنیم.


به گزارش ایصال نیوز، وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز (شنبه) با استقبال مسئولین استانی وارد چابهار شد و در چارچوب سفر یک روزه به استان مرزی سیستان و بلوچستان که در طی سه سال گذشته برای پنجمین بار انجام شده است، در مهمترین برنامه، استادیوم بزرگ فوتبال 2 هزار نفری شهید صغیرا نیکشهر را افتتاح کرد.

استادیوم نیک شهر در حالی امروز افتتاح شد که کلنگ این استادیوم در سال 1386 به زمین زده شده بود اما در طی سه سال گذشته زمینه تکمیل و بهره برداری آن بوجود آمد و سرانجام در دوره فعالیت دولت دوازدهم افتتاح شد.

مسعود سلطانی فر پس از افتتاح استادیوم 2 هزار نفری شهید صغیرا در شهرستان نیک شهر، این ورزشگاه زیبا و بزرگ را هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان نیک شهر و استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و اظهار داشت: افتخار می کنیم که با وجود محدودیت، در نقاط محروم و کمتر برخوردار که دارای استعداد ورزشی هستند، اماکن ورزشی را افتتاح می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این استادیوم با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان افتتاح می شود اما ارزش اقتصادی آن در حال حاضر بیش از ٢٠ میلیارد تومان است.

سلطانی فر احداث اماکن ورزشی از استخرها سرپوشیده تا سالن های چند منظوره و گسترش زمین های مینی فوتبال را از برنامه های زیرساختی این وزارتخانه عنوان و ابراز امیدواری کرد که هر سال ، 30 تا 40 زمین مینی فوتبال در نقاط مختلف استان به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان از استعدادهای استان سیستان و بلوچستان در رشته های مختلف ورزشی به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: با گسترش اماکن ورزشی امکان ظهور و بروز استعدادها وجود دارد که همین عاملی می شود که در آینده اخبار خوبی از موفقیت ورزش استان سیستان و بلوچستان بشنویم.

گفتنی ست همزمان با مراسم افتتاح استادیوم 2 هزار نفری شهید صغیرا، 6 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هم در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 240 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال مخت نیک شهر، چاه رحمان زاهدان، خواجه مسک زاهدان، شهرک الزهرا دلگان، پزم مچام کنارک و بندینی کنارک از جمله شش پروژه ای محسوب می شوند که همزمان با افتتاح استادیوم 2 هزارنفری شهید صغیرا نیک شهر افتتاح شده است.

برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، وزیر ورزش و جوانان را در این سفر یکروزه همراهی می کنند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 6158

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/report/6158/سلطانی-فر-وجود-محدودیت-اماکن-ورزشی-نقاط-محروم-افتتاح-می-کنیم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir