plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۵۵۵۱

جشن ازدواج با حضور تظاهرات کنندگان در میدان تحریر بغداد

یک زوج جوان عراقی مراسم ازدواج خود را سوار بر «تُک تک» در میدان التحریر بغداد و با حضور تظاهرکنندگان جشن گرفتند
جشن ازدواج با حضور تظاهرات کنندگان در میدان تحریر بغداد
به گزارش ایصال نیوز، در گرماگرم تظاهرات اعتراضی مردم مسلمان عراق علاوه بر تجمعات سیاسی و شعارهای تظاهرات کنندگان برای مبارزه با فساد حکومتی و لزوم برکناری مقامات ناکارآمد، گاهی صنحه های زیبای زندگی بخش و امید آفرین دیگری هم تجلی می کند. 

صحنه زیبای امداد و کمک رسانی دختران پرستار به زخمی شدگان در تظاهرات میدان التحریر(میدان آزادی) بغداد یا صحنه اهدای ماسک توسط یک زن عراقی به معترضان، صحنه تقسیم آب و لقمۀ نان بین افسر عراقی و جوان معترض در میدان تظاهرات و یا گریه دسته جمعی دختران و پسران پرشور تظاهرکننده و پرچم به دست، به هنگام پخش سرود ملی عراق در حالی که اشکهایشان بر پرچم عراق نقش می بست، اینها همه صحنه هایی است که از چشم عکاسان حاضر در صحنه پنهان نمانده است و در روزهای اخیر در رسانه ها بازتاب زیادی داشته است.

در تازه ترین اتفاقِ زیبا، رسانه های عراقی از برگزاری مراسم ازدواج یک زوج جوان معترض در میدان تحریر بغداد خبر داده اند که مراسم ازدوجشان را در «تک تک»یا همان خودرو سه چرخ! در میان تظاهرکنندگان و در میدان تحریر برگزار کردند.

خودرو سه چرخ (تک تک) یا خودرو فقرا وسیله امرار معاش طبقه محروم عراق است که این روزها با فعالیت چشمگیر در صحنه کمک رسانی به تظاهرکنندگان زبانزد خاص و عام شده است.

این زوج عراقی روز پنجشنبه سوار بر «تُک تک» با هلهله و شادی تظاهرکنندگان به میدان تحریر آمدند!

انتهای پیام/*
۲
مترجم : احمد امینی
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما