plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۵۴۴۸
سناریوی جدید العربیه و الحدث

تحریک رسانه‌ای مردم یمن برای شورش علیه حوثی

فتنه تازه عربستان در یمن کلید خورد
بخش های مختلف خبری العربیه و الحدث با مشابه سازی رسانه ای شرایط تظاهرات اعتراضی عراق و لبنان با شرایط یمن، چنین وانمود می کنند که گویا مردم صنعا و صعده یمن آماده قیام علیه حوثی ها در روزهای آینده هستند.
تحریک رسانه‌ای مردم یمن برای شورش علیه حوثی
به گزارش ایصال نیوز، شبکه های رسانه ای وابسته به عربستان سعودی و امارات از جمله العربیه و الحدث از روز دوشنبه با خبرسازی حساب شده، شروع به انتشار اخبار و گزارش های جعلی از صنعا و صعده یمن کردند که در آن از آمادگی مردم یمن برای نافرمانی مدنی وشورش علیه حوثی ها در ساعات و روزهای آتی خبر می دهند.
خط رسانه ای این شبکه ها، در بخش های خبری در چندین نوبت، تحریک مردم یمن علیه انصارالله یمن و ایران بود که در پوشش اخبار و گزارش های جعلی، مردم یمن را به «انتفاضه یمنی» فرا می خوانند.
بخش های مختلف خبری العربیه و الحدث با مشابه سازی رسانه ای شرایط تظاهرات اعتراضی عراق و لبنان با شرایط یمن، چنین وانمود می کند که گویا مردم صنعا و صعده یمن، آماده قیام علیه حوثی ها در روزهای آینده هستند.
این اقدام رسانه ای سعودی اماراتی، پس از ناکامی آنان در میدان جنگ با مردم یمن، بیانگر بحران آفرینی هدفمند این رسانه ها در کشورهای منطقه و دامن زدن به بحران و آشوب بین ملتها و دولتها است.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما