plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۵۳۳۷

ثروت رونالدو بیشتر است یا مسی

کریس رونالدو و لیونل مسی به ترتیب در صدر جدول کسب درآمد از اینستاگرام قرار دارند. رونالدو با داشتن 186 میلیون نفر، بیشترین میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام را دارد. رونالدو در 12 ماه اخیر، اسپانسر 34 پست تبلیغاتی بوده و بابت هر پست، یک میلیون دلار و لیونل مسی در 12 ماه اخیر، اسپانسر 36 پست اینستاگرامی بوده و از هر پست تقریبا 670 هزار دلار کسب درآمد داشته اند.
ثروت رونالدو بیشتر است یا مسی
ایصال نیوز - اگر چه در زمینه بازی کردن در زمین فوتبال تفاوت چندانی بین لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدو پرتغالی نیست و هر دو از ستاره های محبوب جهان فوتبال هستند، اما وقتی کار به مقایسه ثروت این دو ستاره مستطیل سبز می رسد موضوع اندکی فرق می کند.
منبع درآمد ستاره های فوتبال فقط از محل حقوق و پاداش قراردادهای ورزشی با باشگاه ها نیست، بلکه درآمد ناشی از انواع تبلیغات، انتشار تصاویر، سرمایه‌گذاری های آنها در پروژه های مختلف و همچنین درآمد حاصل از فعالیت در شبکه های اجتماعی و اسپانسری پست های تبلیغاتی در فضای مجازی، از مهمترین منابع کسب ثروت این دو ستاره دنیای فوتبال به‌شمار می رود.
مجله تخصصی آمریکایی «فوربس»، در آمد مسی از بارسلون را 92 میلیون دلار و درآمد رونالدو از باشگاه یوونتوس را 65 میلیون دلار در سال جاری 2019 اعلام کرد.
مسی 32 ساله همچنین در سال 2019 از محل تبلیغات شرکت های تجاری مشهور و سایر قراردادها 35 میلیون دلار و رونالدو 34 ساله نیز 44 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.
اما این دو بازیکن مشهور تاریخ فوتبال، منبع جدید درآمدی دیگری هم دارند و آن «شبکه های اجتماعی» است.
براساس گزارش های رسانه ای، درآمد رونالدو از اینستاگرام تقریبا دو برابر درآمد مسی می باشد. در سال 2018 درآمد رونالدو در اینستاگرام 49 میلیون دلار و مسی 23 میلیون دلار بوده است. گفته می شود رونالدو برای اسپانسری هر مجموعه آگهی های تبلیغاتی در اینستاگرام تا یک میلون دلار و مسی تا 667 هزار دلار دریافتی دارند.
بررسی ها نشان می دهد جدای از این منابع درآمدی ستارگان مستطیل سبز ، در لیست طولانی دارایی این دو بازیکن نام آور، مواردی همچون خانه ها و ویلاها، پروژه های تجاری و ساختمانی، ناوگانی از خودروهای گرانقیمت شخصی و تفریحی، و هواپیمای اختصاصی نیز قرار دارد.
اگرچه بسیاری گمان می کنند مسی از رونالد درآمد بیشتری دارد، اما مقایسه درآمدی سال 2018 کریستیانو رونالدو پرتغالی و لیونل مسی آرژانتینی نشان میدهد ثروت رونالدو 450 میلون دلار یعنی 50 میلیون بیشتر از مسی است! البته مسی فرصت بیشتری برای غلبه بر رونالدو در کسب ثروت دارد، زیرا مسی از رقیبش دو سال و چند ماه کوچک تر است!
انتهای پیام/*
۷
مترجم : احمد امینی
مرجع : الجزیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما