plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۵۱۵۹
بحرین 1-0 ایران؛

باخت تلخ تیم اول آسیا مقابل بحرین

دیدار تیم ملی ایران در برابر بحرین در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که تیم ایران در مصاف با بحرین دو سه موقعیت داشت که وقتی از آنها استفاده نکرد، شرایط سخت شد.
باخت تلخ تیم اول آسیا مقابل بحرین
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی ایران بعد از برد پرگل مقابل کامبوج، دیشب از ساعت 20 در سومین بازی خود از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیای 2023 چین به مصاف بحرین رفت، اما در نهایت با نتیجه 1-0 مغلوب شد.
ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی(75- احمد نوراللهی)، کریم انصاری فرد(70- وحید امیری)، حسین کنعانی زادگان، محمد محبی(60 مهرداد محمدی)، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان
ترکیب بحرین: سید محمد جعفر، احمد بوغمار، ولید الحیام، سید مهدی باقر، عبداله الهزاع، عبداله یوسف، سید ضیا سعید، مهدی حمیدان، جاسم الشیخ، عبدالوهاب المالود، محمد الحردان
کارت زرد: احسان حاج صفی (62)، سردار آزمون (90+5) ایران احمد الشیخ(82) بحرین
لحظات حساس
دقیقه 2: ضربه کریم انصاری‌فرد از پشت محوطه بحرین با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 18: پاس در عمق مهدی طارمی در محوطه جریمه به احسان حاج صفی رسید، اما ضربه حاج صفی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 33: ضربه سر احمد بوغمار به شکل خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت تا اولین خطر جدی بحرین در دقیقه 33 از دست برود.
دقیقه 35: حرکت انفرادی سید سعید در داخل محوطه جریمه و ضربه بی دقت او که باز هم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 36: پاس بلند رامین رضائیان در پشت مدافعان بحرین به محبی رسید و این بازیکن جوان با ضربه سر توپ را برای آزمون کاشت، اما شوت محکم و سرکش آزمون به بیرون رفت.
دقیقه 51: یک حرکت تاکتیکی از بازیکنان ایران و شوت بغل پای طارمی در اختیار دروازه‌بان قطر قرار گرفت.
دقیقه 60: عبدالوهاب المالود در فضای خالی بین مدافعین ایران صاحب توپ شد و حتی می توانست دروازه تیم ملی را باز کند، اما بیرانوند با یک واکنش بسیار خوب اجازه فروپاشی دروازه را نداد.
دقیقه 66 (گل اول بحرین): مجید حسینی روی عبدالوهاب مرتکب خطای پنالتی شد و محمد الحردان توپ را خلاف جهت بیرانوند وارد دروازه ایران کرد.
دقیقه 90: ارسال رامین رضائیان می رفت که با دخالت بازیکنان بحرین وارد دروازه شود که در آخر راهی کرنر شد.
دقیقه 90+2: چرخش احمد نوراللهی در محوطه جریمه و شوت محکم او با پای چپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+5: ضربه مهرداد محمدی در اختیار سنگربان بحرین قرار گرفت.
گفتنی است مهدی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص این باخت به ایسنا گفت: بحرین تیم درجه ۲ این گروه است و هنوز با عراق بازی نکرده‌ایم. ویلموتس باید فکری به حال تیمش بکند تا ما در همین مرحله غافلگیر نشویم. الآن تنها روی کاغذ تیم اول آسیا هستیم و باید با برنامه‌تر از دیدار با بحرین بازی کنیم. به نظر من تغییر در قلب خط دفاع و بازی ندادن به پورعلیگنجی یکی از دلایل اصلی باخت تیم ملی به بحرین بود. امیدوارم سرمربی بلژیکی از اشتباهاتش درس بگیرد تا در بازی‌های بعد برنده زمین، ایران باشد.
انتهای پیام/*
۴
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما