plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۹۵۰
همزمان با آغاز هفته دولت

جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد برگزار شد

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان
در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد به مناسبت هفته دولت و در جوار تربت پاک شهیدان، ضمن تاکید بر همدلی و اتحاد مدیران و مسئولین با مردم شریف و فداکار این شهرستان، بر خدمت رسانی بیشتر به مردم و توجه هرچه بیشتر به سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان و تکریم ارباب رجوع و جذب اعتبارات تاکید شد.
جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد برگزار شد
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستان نجف آباد، صبح امروز شنبه دوم شهریور ماه، همزمان با هفته دولت از ساعت 7/30 صبح در سالن گلزار شهداء نجف آباد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسئولین ادارات و سازمانها و نهادهای شهرستان با حضور بر مرقد مطهر شهیدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. سپس جلسه شورای اداری با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم آغاز شد.

در ادامه جلسه «ابوترابی» نماینده شهرستان نجف آباد و تیران و کرون، در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت، موفقیت های روز افزون در رشد شاخص امید در کشور  و نیز موفقیت های رشد سرمایه گذاری در شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون را ناشی از همدلی و همبستگی و اتحاد مسئولین و مردم دانستند و بر مدارا با مردم در این شرایط سخت تحریم، تاکید نمودند. وی توسعه بیمارستان شهید منتظری، موافقت احداث مرکز درمان سرطان نجف آباد و موافقت اولیه احداث فرودگاه در غرب نجف آباد را نماد همدلی و همبستگی قابل تقدیر مسئولین نجف آباد دانستند.

در ادامه دکتر زعفریان معاونت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، بعنوان میهمان، در سخنانی با اشاره اهمیت کارآفرینی در رشد و توسعه هر کشور، جوانان اصفهان و بویژه نجف آباد را دارای رتبه ممتاز توانمندی کارآفرینی بر اساس سنجش مطالعاتی این دانشکده عنوان کردند و از مدیران و مسئولان خواستند در تعامل با کارآفرینان، کلمه «نه» حذف شود.

وی با اشاره یه همت والای ایرانیان، تاکید کردند کلمه نه، نمی شود و نمی توانیم در قاموس مدیران و کارآفرینان خلّاق جایی ندارد و بعنوان مثال در دنیای امروز یک برنامه نویس جوان خلاق و کار آفرین، قادراست با یک «اپ» از یک دولت بیشتر ثروت آفرینی کند. راه پیروزی در جنگ اقتصادی، کارآفرینی و تخریب خلّاق (بوروکراسی زائد اداری) است.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان، حجة الاسلام حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت، با تکید بر اهمیت عبادات فردی، هدف اصلی دین را ساختن اجتماع و رشد و تعالی جامعه، با ایمان و عمل صالح دانستند و افزایش توجه به کارآفرینی و جوانان را بهترین راه خدمت به جامعه دانستند.

مهندس مغزی شهردار نجف آباد نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت رشد و توسعه نجف آباد و توجه شهرداری به عمران و توسعه شهر اظهار کرد؛ شهرداری نجف آباد در کنار فعالیتهای عمرانی، فعالیتهای فرهنگی شهر را با هماهنگی سایر دستگاهها پشتیبانی می کند و برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» و جشن «غدیر» در شهرستان، نمونه بارز این اقدامات است که با استقبال مردمی وسیعی نیز روبرو شد.

مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد نیز در ادامه این جلسه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در جوار تربت پاک شهیدان نجف آباد را میثاق دوبار مسئولین شهرستان با شهیدان اعلام کرد و هفته دولت را فرصت خوبی برای انعکاس خدمات انجام شده در راستای تقویت ارتباط مسئولان با مردم دانست و بر افزایش خدمت رسانی به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تلاش هرچه بیشتر مدیران برای جذب اعتبارات شهرستان تاکید نمود.

مهندس راعی با اشاره به 49 مورد پروژه که در هفته دولت و با مشارکت 70 درصدی بخش خصوصی، در بخشهای صنعت و معدن، مخابرات، بهزیستی و عمرانی و فرهنگی در شهرستان به بهره برداری می رسد، از حضور وزیر ارشاد در روز دوشنبه به منظور افتتاح چند پروژه فرهنگی نجف آباد خبر داد.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد، از ادارات و سازمانهای برگزیده شهرستان در طرح سنجش میزان رضایتمندی و خدمات رسانی (طرح جشنواره شهید رجایی) با اهداء لوح تقدیر شد. 

انتهای پیام/*  
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما