plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۲۵۰
قهرمانی جهان بدون پخش مستقیم!

علت عدم پخش تلویزیونی فینال والیبال جوانان از زبان داورزنی

سیگنالها کیفت نداشت
در حالی که وزیر ارتباطات مسابقه والیبال جوانان ایران و قهرمان جهان را مستقیما از طریق اینترنت مشاهده کرده است، صدا و سیما علت عدم پخش این افتخار تاریخی ایران را نداشتن قرارداد و نداشتن سیگنال اینترنتی عنوان کرد.معاون وزیر ورزش نیز اعلام کرد: فدراسیون جهانی والیبال گفته بود که امکان پخش اینترنتی وجود دارد.
علت عدم پخش تلویزیونی فینال والیبال جوانان از زبان داورزنی
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پخش نشدن رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان، گفت: صدا و سیما نتوانسته بود به دلیل کیفیت پایین، سیگنال لازم را دریافت کند و ما این موضوع را پیگیری می کنیم.
«محمد رضا داورزنی» ‌امروز یکشنبه در گفت وگویی، افزود: ابتدا قهرمانی ارزشمند تیم جوانان ایران را تبریک می گویم و از دوستان در صدا و سیما تشکر می کنم. مسئله این بود که رقابت‌ها به صورت اینترنتی پخش می شد و شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت اعلام کرد که به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد.
وی گفت: فدراسیون جهانی گفته بود که می توانید از طریق اینترنتی سیگنال بگیرید. بر همین اساس پخش مسابقات را شرکت «ای ام جی» پشتیبانی می کرد و از طریق تلویزیون اینترنتی پخش می شد. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان افزود: به دلیل تحریم‌ها این شرکت نتوانست قرارداد ببندند به همین دلیل نتوانستند زمینه را فراهم کنند و تنها در شبکه بحرین مسابقات پخش شد. فدراسیون جهانی والیبال گفته بود که امکان پخش اینترنتی وجود دارد، اما کیفیت پایین سبب شد تا شرکت ای ام جی سیگنال لازم را نگیرد. با این حال این موضوع را پیگیری می کنیم.
از سوی دیگر محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از کسب عنوان قهرمانی توسط جوانان ایرانی، در توئیتی نوشت: «بیست! جوانان والیبالی ایران، گل کاشتند و حالا قهرمان جهانند. عالی بودند و عالی نتیجه گرفتند. بازی هیجان‌انگیز اونها رو مستقیم از طریق تلویزیون اینترنتی دیدم، بی‌نظیر بودند!»
دیدار نهایی مسابقات زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در منامه بحرین آغاز شد و ایران با نتیجه سه بر ۲ ایتالیا را شکست داد و برای نخستین بار صاحب مقام قهرمانی در تاریخ والیبال ایران شد.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما