plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۲۶۹۶
لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات

جابجایی بزرگ خارجی‌های لیگ نوزدهم

6 استقلالی و 3 پرسپولیسی هم هستند!
اکثر بازیکنان خارجی از تیم فصل‌ قبل‌شان جدا شدند. احتمالا 30 بازیکن از 36 خارجی فصل قبل پیراهن جدیدی را در لیگ نوزدهم به تن خواهند کرد.
جابجایی بزرگ خارجی‌های لیگ نوزدهم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از نود، خارجی‌های حاضر در لیگ برتر فصل کم‌ثباتی را پیش‌روی دارند و تیم اکثر آن‌ها نسبت به فصل قبل تغییر کرده است. از 36 بازیکن خارجی که در لیگ هجدهم حاضر بودند، 17 بازیکن به طور قطعی تیم فصل‌ قبل‌شان را تغییر دادند، 13 خارجی هم احتمالا از تیم فصل قبل‌شان جدا می‌شوند و فقط 6 بازیکن بدون تغییر تیم، وارد لیگ نوزدهم می‌شوند.
کومان و کی‌روش دو خارجی سپاهان هنوز تکلیف‌شان را مشخص نکردند و در انتظار رقم قرارداد بهتری هستند. کی‌روش از سوی قلعه‌نویی تحت فشار قرار گرفته که هر چه زودتر باید به تمرینات این تیم اضافه شود، ولی این مهاجم برزیلی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی پیشنهاداتش است. کومان هم هنوز برای فصل آینده با سپاهان قرارداد امضا نکرد.
لوسیانو پریرا دیگر آقای گل فصل قبل هم هنوز هنوز برای فصل جدید با فولاد قرارداد نبست و شنیده می‌شود از استقلال و پدیده هم پیشنهاد دارد. آکاهوشی دیگر خارجی فولاد اما برای فصل جدید با مدیران این تیم به توافق رسیده است.
از سه خارجی تراکتور هم جدایی دو بازیکن قطعی شده است. استوکس با هواداران این تیم خداحافظی کرد و لی‌اروین هم در اواسط فصل این تیم را رها کرد و رفت. فقط سوگیتا برای فصل آینده در تراکتور می‌ماند.
هنوز مشخص نیست که 5 خارجی نفت آبادان با تغییر سرمربی در این تیم مانند و احتمالا جزو اولین اقدامات دراگان اسکوچیچ، مشخص کردن تکلیف این پنج بازیکن است. البته شنیده شده هر 5 خارجی نفت قصد ترک این باشگاه را دارند.
تنها خارجی سایپا هم از این تیم جدا شد. ساموئل سارفو بعد از یک فصل حضور در سایپا، پیراهن این تیم را از تن درآورد و ایران را ترک کرد.
تا الان جدایی دو بازیکن از چهار خارجی استقلال قطعی شده و بعد از فسخ ایسما و منشا، احتمال جدایی طارق همام و پاتوسی هم زیاد است. بویان و گرو هم که در نیم‌فصل از این تیم جدا شده بودند.
با سقوط سپیدرود رشت، هر دو خارجی این تیم هم احتمالا از رشت می‌روند. لوکا نوزادزه و رومان چاچوا دو بازیکن غیرایرانی فصل قبل سپیدرود بودند.
موسی کولی‌بالی تنها خارجی نفت هم مسجدسلیمان را ترک کرد و به فولاد خوزستان پیوست.
جدایی یکی از دو بازیکن خارجی ذوب‌آهن هم قطعی شده است. کریستین اوساگوآنا اصفهان را ترک کرده و احتمالا ماریون سیلوا برای لیگ نوزدهم در این تیم می‌ماند. البته ادی هرناندزهم در اواسط فصل قبل این تیم را ترک کرده بود.
رسول خطیبی هم با نشستن روی نیمکت ماشین‌سازی، در لیست خارجی‌های این تیم تغییر و تحول ایجاد کرد. خطیبی به‌جای دخسوس و کویتونگو دو بازیکن خارجی فصل قبل این تیم، سراغ الکس، دانته و کاخا رفت.
پیکان جزو معدود تیم‌هایی است که احتمالا خارجی‌هایش را حفظ می‌کند و مگنو باتیستا و مارکو ووکسویچ در این تیم می‌مانند.
تنها خارجی پدیده هم کارلوس آلبرتو مهاجم 24 ساله تیم ملی نیکاراگوئه است که در هفته‌های پایانی فصل قبل با هدف بازی در لیگ نوزدهم خریداری شد.
هر سه خارجی نساجی هم رفتند. توتادزه و دافه ایران را ترک کردند و گولسیانی هم راهی سپاهان شد.
در پرسپولیس هم جدایی بوژیدار رادوشویچ محتمل به نظر می‌رسد و بشار رسن هم با شروع تمرینات هنوز به ایران نیامده تا شایعه جدایی بشار هم به واقعیت نزدیک شود. ماریو بودیمیرهم با جدایی برانکو، این تیم را ترک کرده است.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما