plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۰۴۰۲
روایت آمارها از اهدای خون در پایتخت

حضور مردم تهران در مراکز اهدای خون ۱۲ درصد کاهش یافته است

مزاحمت کرونا برای اهدای خون در آخرین بهار قرن
۸۶ هزار و ۶۳۸ پایتخت نشین در بهار سال ۱۳۹۹ به مراکز اهدای خون سطح استان تهران مراجعه کردند که نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۱۲ درصدی مشارکت مردم بودیم.
حضور مردم تهران در مراکز اهدای خون ۱۲ درصد کاهش یافته است
به گزارش ایصال نیوز و بر اساس اعلام سازمان انتقال خون استان تهران، از نوروز تا پایان خرداد ۱۳۹۹، مراکز اهدای خون تهران شاهد حضور ۸۶ هزار و ۶۳۸ علاقه مند به فرهنگ اهدای خون بود که از این میان، 70هزار و 195نفر موفق شدند نام خود را در حلقه اهداکنندگان خون ثبت کنند‌‌.

بنابر اعلام سازمان انتقال خون استان تهران، از مجموع آمار اهداکنندگان خون در آخرین بهار قرن در استان تهران، ۳۲ هزار و ۸۶۰ نفر از اهداکنندگانی بودند که به صورت مستمر به یاری بیماران می آیند، ۲۳ هزار و ۴۲۳ نفر هم کسانی بودند که در سالهای قبل هم سابقه انجام این کار الهی را داشتند و ۱۳ هزار و ۹۱۲ نفر هم برای اولین بار در جمع کسانی قرار گرفتند که مهربانی و وفاداریشان، نجات بخش زندگی بیماران است.

بر اساس این گزارش، در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ و به علت شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش ۱۲ درصدی آمار حضور مردم نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بودیم که امیدواریم با حضور پرشورتر مردم، فرآیند تامین فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران در بیش از ۱۶۰ مرکز درمانی و بیمارستانی سطح پایتخت با موفقیت انجام شود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما