plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۶۴۲۷

وعظ ما را هم بشنوید!

مسعود پيرهادی*
مسئول دفتر رئيس‌جمهور ۷۱ ساله که خودش ۶۷ ساله است، به قاليباف، کنايه جوان نبودن مي‌زند! آري عملکرد شهرداري زمان قاليباف روشن است.
وعظ ما را هم بشنوید!
جناب آقاي واعظي مسئول دفتر رئيس‌جمهور در حاشيه نشست هيئت دولت نکاتي بيان کردند که مرور آن‌ها خالي از لطف نيست.

وي در واکنش به بيانيه محمدباقر قاليباف پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس مبني بر اينکه مي‌خواهد تمام هم‌وغم خود را بر وادار کردن دولت به کار و فعاليت در اين‌يک سال و نيم باقيمانده از عمرش قرار دهد، اظهار داشت: «ايشان بايد به گذشته و عملکرد خود برگردد.

اين‌که نه خودش جوان است و نه عملکرد آن‌چناني دارد! اگر عملکردي هم در شهرداري داشته خيلي روشن است. اين‌همه بدهکاري که در آنجا به بار آورده و با اين دولت که در اين تحريم‌ها اين‌همه پروژه‌ها را انجام مي‌دهد قابل‌مقايسه نيست!

به نظر مي‌رسد حرفي براي مردم ندارند و اين‌گونه حرف زدن تبليغات انتخاباتي است. به‌جاي اين‌که برنامه و سياست‌هاي خود را بگويند و از خودشان حرف بزنند  فکر مي‌کنند که اگر به دولت حمله کنند مردم به آن‌ها اقبال نشان مي‌دهند، درحالي‌که اشتباه مي‌کنند چون مردم ما فهيم هستند و يادشان نرفته است که ديگران که در مسئوليت بودند چه‌کار کردند، بنابراين اين روش‌ها جواب نمي‌دهد.»

اگر جناب رئيس دفتر، يک حرف درست زده باشد، همين جمله آخر است. مردم فهيم‌اند و يادشان نمي‌رود. من اگر به‌جاي شما باشم، در هر صبح و شامي، دعا مي‌کنم مردم يادشان برود ما با اين کشور چه کرديم، يادشان برود که چه در بازار سکه و ارز و خودرو و مسکن و مايحتاج عمومي مردم گذشت، يادشان برود که دستاوردهاي هسته‌اي که حتي پاي آن، خون شهداي دانشمندمان ريخته بود، چگونه معطل شد، يادشان برود رؤسا و وزراي چند صدميلياردي و رئيس‌جمهوري که مي‌خواست عزت را به گذرنامه ايراني برگرداند، وزير خارجه خودش هم تحريم شد! 

مسئول دفتر رئيس‌جمهور ۷۱ ساله که خودش ۶۷ ساله است، به قاليباف، کنايه جوان نبودن مي‌زند! آري عملکرد شهرداري زمان قاليباف روشن است.

قاليباف نياز به دفاع ندارد و امروز که دو سال و چند ماه از مسئوليتش گذشته، کمتر شهروندي در تهران مي‌توان يافت که از دوران او به نيکي و به‌عنوان نمادي از تلاش خستگي‌ناپذير در خدمت‌رساني به مردم ياد نکند.  

ضمن آن‌که يکي از وظايف ذاتي هر نماينده مجلس، نظارت بر عملکرد دولت و به ريل بازگرداندن آن در مواقع انحراف است و نمي‌توان از نامزدهاي مجلس انتظار داشت از اين وظيفه شانه خالي کنند و در ارتباط با آن، برنامه‌هايشان را اعلام نکنند.

به مسئولان دولت هم بايد گفت که اي‌کاش در اين ۷۵ ماه، از خود کارنامه‌اي به‌جا مي‌گذاشتيد که وقتي مخاطبان با اين سخن شما مواجه مي‌شوند که «عملکرد قاليباف با اين دولت که در شرايط تحريم اين‌همه پروژه انجام مي‌دهد قابل قياس نيست»، لبخند بر لبانشان نقش نبندد.

*روزنامه نگار

انتهای پیام/*

*یادداشت‌هایی که ایصال از روزنامه نگاران، نویسندگان و فعالان سیاسی منتشر می کند لزوماً بیان دیدگاه این رسانه نیست، آراء و نظرات ایصال صرفاً در ستون سرمقاله منتشر می شود.
۴
مرجع : رسالت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما