plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۶۳۱۲
به مناسبت 16 آذر

مراسم تکریم روز دانشجو  

شهرام شهیدی
امروز روز دانشجو است و بر من تکلیف شده این روز را به هر نحو ممکن تکریم کنم. به همین منظور رئوس برنامه‎های تنظیم‌شده برای گرامیداشت این روز را به اطلاع شما می‌رسانم.
مراسم تکریم روز دانشجو  
رئوس برنامه‎ های تنظیم‌ شده برای گرامیداشت روز دانشجو: 
 
دعوت از استاد حسن ریوندی برای انجام سخنرانی همراه با اجرای استندآپ کمدی و جدیدترین جوک‌های به‌روزرسانی‌شده دانشجویی جهت ارتقای سطح کیفی علم در دانشگاه. در این ویژه‌برنامه دانشجویی ممکن است به صورت ناگهانی ٨٣٧ زوج دانشجو مراسم ازدواج‌شان را برگزار کنند. سخنرانی ریوندی همزمان از ٢٣ شبکه اینترنتی پخش خواهد شد.

اجرای بازی جمعی «گرگم و گله می‌برم... چوپون دارم نمی‎ذارم» در صحن دانشگاه. بعد از اجرای این مسابقه مهیج فرهنگی- سیاسی، آزمونی برگزار و برگه‎های پرسش بین دانشجویان تماشاچی توزیع و از دانشجویان درخواست می‌شود به سوالات ویژه بازی گرگم و گله می‌برم پاسخ دهند.

اجرای بازی طناب‌کشی. مهم‌ترین رکن این سرگرمی، یارکشی است. دانشجو جماعت باید از الان یاد بگیرد که همیشه و همه جا زور بازو است که اهمیت دارد نه منطق و عقل! با انجام بازی طناب‌کشی دانشجو می‌فهمد باید مدرکش را بگذارد در کوزه و آبش را بخورد و نقشه و ماشین‌حساب به دردش نمی‎خورد.

برگزاری مسابقه ویژه واژه: به جای دعوت از فعالان سیاسی و ایجاد حاشیه بی‌مورد از آنان خواسته‎ایم بهترین ‌واژه‌های سیاسی‌شان را برای ستاد برگزاری مراسم بفرستند و مسابقه‌ای بین ‌واژه‌های ارسالی برگزار شود. برنده بهترین ‌واژه می‌تواند ‌سال بعد درکافه‌ای خارج از محیط دانشگاه برای دانشجویان سخنرانی کند. بدی این فراخوان این بود که با انبوهی از ‌واژه‎ روبه‌رو شدیم و الان تمام اتاق‌های ستاد برگزاری روز دانشجو پر از کاغذهای ‌واژه‎های ارسالی است.

 برگزاری مراسم فرهنگی- سیاسی اتل‌متل توتوله: این مراسم قرار بود در بامداد روز دانشجو اجرا شود که به منظور جلوگیری از  بروز برخی مسائل، بخش اولیه این شعر فولکلور از آن حذف شد و اجرای آن به بعدازظهر موکول شد.

درحوالی ظهر قسمت شیرنداشتن هم به علت استفاده ابزاری از بدن گاو و نیز سیاه‌نمایی مستتر در آن و نشر اکاذیب مبنی بر نبود شیر، حذف شد. در عصر همان روز هم بخش‌های چین و واچین یک پایت را برچین مشمول ممیزی شده و ترانه کلا از برنامه بزرگداشت روز دانشجو حذف شد.

 برگزاری کنسرت موسیقی انگشتی: با توجه به مشکل‌سازبودن نمایش‌ساز (می‌بینید خود واژه‌ساز در مشکل‌سازبودن نقش دارد) ما برگزار‌کننده نخستین موسیقی دست‌ساز و انگشتی کشور خواهیم بود، البته سوت‌زدن هم با اینکه نه دستی است و نه انگشتی، ممنوعیت ندارد. از دانشجویان پسر بخواهید با صدای ملو و پایین ترانه گل پامچال را بخوانند و نوازندگان با زدن دست آن‌هم به صورت دو انگشتی خوانندگان را یاری کنند.

برگزاری اولین کنفرانس دانشجویی با موضوع تغییر در بازی شطرنج. دانشجویان پیشنهادهای خود را به دبیرخانه برگزاری مراسم روز دانشجو تحویل داده‌اند؛ ازجمله تغییرات پیشنهادی می‌توان به این موارد اشاره کرد.

امکان حرکت وزیر به هر نحو و تعداد خانه‎ای که خودش تشخیص دهد.

حذف فیل به واسطه منقرض‌شدن نسل فیل‌ها و جایگزین‌کردن آن با سوسک که انقراض‌ناپذیر است.

اضافه‌کردن دو سرباز خانم برای شکستن سد تفکیک جنسیتی در عرصه شطرنج.

*طنزنویس

انتهای پیام/*
۳
مرجع : شهروند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما