plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۹۹۹۹

اسپانیا اولین روز بدون قربانی کرونایی را پس از سه ماه تجربه کرد

در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در جهان به 6 میلیون و 366 هزار و تلفات انسانی این بیماری به بیش از 377 هزار نفر رسیده است، شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اروپا و به ویژه در اسپانیا به شدت کاهش یافته است.
اسپانیا اولین روز بدون قربانی کرونایی را پس از سه ماه تجربه کرد
به گزارش ایصال نیوز، مقام‌های بهداشت اسپانیا روز دوشنبه اعلام کردند برای اولین بار از سوم ماه مارس، این کشور در 24 ساعت گذشته هیچ موردی از مرگ ناشی از ویروس کرونا را ثبت نکرده است و تنها در این مدت 71مورد جدید ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی این کشور شناسایی شده است.

دکتر فرناندو سیمون، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی اسپانیا در نشست خبری روزانه با وجود بسیار مثبت خواندن روند نزولی ابتلا به بیماری، خواستار جلوگیری از برگزاری جشن‌های عمومی شد.

در اسپانیا بیش از 27 هزار نفر جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند. دولت پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا با اعمال یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قرنطینه‌های جهان، اکثریت قریب به اتفاق مردم این کشور را برای هفته‌ها خانه‌نشین کرد.

قرار است برنامه چند مرحله‌ای بازگشت به زندگی عادی، در اول ژوئیه (یک ماه دیگر) به پایان رسد.

براساس جدیدترین امار جهانی تا صبح امروز سه شنبه، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به 6 میلیون و 366 هزار نفر رسید. تعداد تلفات انسانی ناشی از بیماری کووید 19 در سراسر جهان از 377 هزار و 437 نفر فراتر رفت. شمار بهبودیافتگان نیز به حدود 3 میلیون نفر نزدیک شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما