plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۹۹۱۹
در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

جهانگیری: اعزام بالگرد‌های آبپاش برای مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز ضروری است

تأکید بر بکارگیری همه امکانات و تجهیزات اطفاء حریق
معاون اول رییس جمهور بر لزوم تلاش بی‌وقفه و بکارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان برای مهار آتش سوزی در جنگل‌ها بویژه در منطقه حفاظت شده خائیز تاکید کرد.
جهانگیری: اعزام بالگرد‌های آبپاش برای مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز ضروری است
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز(جمعه) در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌ در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های این استان و مناطق حفاظت شده خائیز شهرستان کهگیلویه و عملیات اطفاء حریق در این منطقه قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین از استاندار گهگیلویه و بویراحمد خواست از طریق هماهنگی مستمر با امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، امکانات و تجهیزات اطفاء حریق از جمله بالگردهای آبپاش را به منطقه اعزام کنند تا هرچه سریعتر شاهد مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق در جنگل‌های مرز استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل ها و منطقه حفاظت شده خائیز در این استان ارائه کرد و از بسیج امکانات استان و تلاش برای اعزام تجهیزات برای مهار کامل آتش سوزی خبر داد.

انتهای پیام /*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما