plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۹۹۱۷
با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیین بهره برداری از هزار و ۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم برگزار شد

افتتاح ویدئوکنفرانسی سرلشکر سلامی در مناطق محروم
هزار و ۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط نیروی دریایی سپاه برای مردم مناطق محروم از طریق ویدئوکنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه و استاندار هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
آیین بهره برداری از هزار و ۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  که به منظور حضور در مراسم الحاق ۱۱۲ شناور تندروی تهاجمی به نیروی دریایی به هرمزگان سفر کرده است،  پروژه بزرگ احداث هزار و ۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط ندسا در مناطق محروم دو استان بوشهر و هرمزگان را از طریق ویدیوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار داد.

این واحدهای مسکونی توسط نیروی دریایی سپاه و با همکاری و مشارکت کمیته امداد در مناطق روستایی و محروم ساخته شده و امروز کلید برخی از این واحدها به صاحبان آن تحویل شد.

این واحدهای مسکونی در دو فاز با عنوان شهیدان کاظمی و شوشتری در دو استان بوشهر و هرمزگان ساخته شده‌اند و گام بلندی در محرومیت‌زدایی از این مناطق بشمار می‌رود.

کیفیت ساخت این واحدها نیز با رعایت اصول مهندسی صورت گرفته است.

سرلشکر سلامی در آیین که استاندار هرمزگان و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری نیز حضور داشتند در  ارتباط زنده تصویری با منطقه دوم دریایی سپاه در بوشهر و نیز منطقه بشاگردی ، در جریان نحوه اجرای این پروژها قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه در این ارتباط گفت:یکی از موارد و موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که در  یکی از فرازها مهم پیام اخیر  ایشان به مجلس جدید نیز تصریح شده است . 

وی ادامه داد: باید همه کمک کنیم انتظارات و  اهداف بلند مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان تحقق یابند و  کمک مومنانه یکی از گام ها و طرح های بزرگ در این راستا  بود که از سوی معظم له  مطرح و به خوبی در کشور اجرا شد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما