plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۹۹۰۸
در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس مشهد

سردار قاسم رضایی: مطالبه پلیس از مجلس، وضع قوانین افزایش هزینه ارتکاب جرم است

پلیس، سخنگوی مردم و شنوای مطالبات شهروندان است
​​​​​​​جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مطالبه پلیس از مجلس یازدهم وضع قوانینی است که بتواند به افزایش هزینه ارتکاب جرم و در نتیجه کاهش وقوع جرایم منجر شود.
سردار قاسم رضایی: مطالبه پلیس از مجلس، وضع قوانین افزایش هزینه ارتکاب جرم است
به گزارش ایصال نیوز، سردار سرتیپ قاسم رضایی پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی و فرماندهی  انتظامی مشهد افزود: یکی از دغدغه های اصلی مردم موضوع سرقت هاست که در این رابطه باید عزم جدی در مرحله پیشگیری و پیگیری قاطعانه و جدی این جرایم داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در حوزه صنعت خودرو و مسکن و دیگر موضوعات مرتبط هم باید مولفه های امنیتی در فرآیند ساخت و تولید به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفر به خراسان رضوی از اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان و مرزبانی خراسان رضوی بازدید کردم و اقدامات پلیس این استان شایسته قدردانی است.

رضایی افزود: پلیس، سخنگوی مردم و شنوای انتظارات، خواسته ها و مطالبات شهروندان است و در راستای ارتقای امنیت باید تلاش مضاعف داشته باشد.

در نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی در مشهد  پرونده سرقت‌های حرفه ای خودرو با دستگیری هفت متهم و رمزگشایی بیش از ٦٠ فقره سرقت و همچنین دستگیری متهمان شرارت های خیابان تشریح شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما