plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۹۹۰۶
در واکنش به رشته توئیت های پمپئو

سازمان انرژی اتمی: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است

تحریم، خللی در اراده پیشبرد اهداف نظام ایجاد نخواهد کرد
سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به رشته توییت‌های مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا‌ مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا گفت: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است.
سازمان انرژی اتمی: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است
به گزارش ایصال نیوز از سازمان انرژی اتمی، در پاسخ توییتری سازمان انرژی اتمی ایران خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا، آمده است:

تلاش مذبوحانه تصمیم‌سازان کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا بیانگر تداوم رویکرد خصمانه آن دولت در مواجهه نابخردانه با مجاهدان سرافراز مسیر اعتلا و عزت روزافزون ایران اسلامی است.

 اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

 ما از این فرصت استفاده نموده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره رویارویی‌های مغایر با اصول و موازین حقوق بین الملل با ملت ایران، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.

خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در راه است.


شایان ذکر است سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت قرار گرفتن نام دو تن از دانشمندان هسته‌ای در فهرست تحریم ایالات متحده آمریکا، بیانیه‌ای نیز به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
 
تلاش مذبوحانه و اقدام نابخردانه تصمیم‌سازان کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان شریف صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا بیانگر تداوم رویکرد خصمانه آن دولت در مواجهه نابخردانه با مجاهدان سرافراز مسیر اعتلا و عزت روزافزون ایران اسلامی است.

اگر چه اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد اما ما از این فرصت استفاده نموده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره رویارویی های مغایر با اصول و موازین حقوق بین الملل با ملت ایران، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.

پژوهشگران و محققان سختکوش کشورمان به ویژه تلاشگران و مجاهدان صنعت هسته‌ای کشور اینگونه تحرکات بی فرجام را نشانه ای از ناکامی دشمن در مسیر مقاومت و سند افتخاری دیگر برای خود تلقی نموده و آنها را بیش از پیش مصمم می سازد تا به مجاهدت های پیگیرانه خویش در راه ادای وظیفه دینی و ملی خود تداوم بخشند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما