plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۹۸۷۷
فرمانده سپاه کربلا خبر داد

توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه مازندران

مشارکت طلبه‌های جهادی در دفن اموات کرونایی
سردار محمد حسین بابایی از توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در استان مازندران خبر داد.
توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه مازندران
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا -سپاه مازندران- با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که همزمان با سراسر کشور در استان مازندران نیز برگزار شد، از توزیع ۲۶۶ هزار و ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: کمک های مردمی با مدیریت سپاه و همدلی استانداری مازندران، فرمانداران و همه مسئولان به نیازمندان تحویل شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، ۵ هزار و  ۶۰۳ کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد، افزود: بیش از ۹ میلیارد ریال خدمات دیگر نظیر پرداخت اقساط، اجاره بها، پرداخت قبوض و ... هم به نیازمندان ارائه شده است.

سردار بابایی در ادامه از کمک مومنانه بیش از ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون  ریالی مردم مازندران به نیازمندان هم خبر داد و اضافه کرد: این مبلغ جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن مازندران در رزمایش کمک مومنانه  بود. 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۲۵ هزار و ۲۶۶ جهادگر بسیجی در رزمایش کمک مومنانه شرکت داشتند، اعلام کرد: ۶ هزار و ۳۳۵ خیر هم در این رزمایش سهم بسزایی داشتند.

سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مردم مازندران در سه ماه بحران کرونا اشاره و بیان کرد:  مازندران بعد از تهران بیشترین سبد کالا را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه همدلی که بین مسئولان مازندران و مردم برای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت بی نظیر بود، افزود: هماهنگی و هم افزایی که در استان ایجاد شد، مردم پای کار آمدند و توانستند سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در مازندران به نحوه احسن اجرا کنند.

سردار بابایی در ادامه به نقش طلبه‌های جهادی در دفن اموات کرونایی هم اشاره کرد و یادآور شد: با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و پیگیری ایشان و ائمه جمعه در این زمینه هم کار‌های بزرگی انجام شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا از فعالیت جهادی ۱۷۰  طلبه جهادگر خطرپذیردر دفن اموات کرونایی خبر داد و گفت: حضور طلاب در دفن اموات کرونایی قابل تقدیر است.

سردار بابایی در پایان سخنان خود با تاکید براینکه کمک‌های مومنانه و اقدامات جهادی جهاگردان بسیجی در بحران کرونا باعث نزول برکات در کشور بویژه در استان خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از برکاتی که در این ایام برای نظام  علیرغم سرمایه سوزی برخی مسئولین و هجمه‌های دشمن بدست آمد  سرمایه بزرگ اجتماعی بود.

انتهای یپام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما