plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۹۷۹۶

مجتمع تجاری زیتون در تهران طعمه حریق شد

شب گذشته مجتمع تجاری زیتون شهرک شهید بروجردی واقع در اتوبان بعثت در شرق تهران طعمه حریق شد.
مجتمع تجاری زیتون در تهران طعمه حریق شد
به گزارش ایصال نیور، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر، گفت: در پی اطلاع رسانی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساعت ۲:۱۶ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه)، آتش نشانان به محل یک مورد آتش سوزی گسترده در بزرگراه بعثت قبل از سه راه افسریه مراجعه کردند.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه سوم مرکز تجاری زیتون رخ داده است و در طبقه سوم این مجتمع تالار پذیرایی بزرگی به وسعت ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر قرار دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ایستگاه اول آتش نشانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل رسید و در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴ دستگاه نردبان و بالابر هیدرولیکی و چندین دستگاه تانکر آب و خودروی تجهیزات تنفسی به همراه عوامل شهرداری منطقه در محل حاضر هستند.

وی تصریح کرد: زمانی که نیروهای ما به محل رسیدند تمام ۵۰۰-۶۰۰ متر فوقانی کاملاً شعله ور بوده است و از همه اضلاع شعله‌های آتش به ارتفاع چندین متر بالا می‌زد و صدای انفجارهایی شنیده می‌شد که احتمالاً به دلیل وجود سیلندرهای گاز بوده است.

سقف روی طبقه که یک سقف شیشه‌ای و غیرمقاوم بود در دقایق اولیه تخریب شد.

ملکی با بیان اینکه طبقه سوم این مجتمع کاملا در آتش سوخته اما کسی آسیب ندیده است، تصریح کرد: در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده است و احتمال سرایت به اطراف وجود ندارد؛ نیروهای ما مدت زیادی است که به داخل نفوذ پیدا کرده‌اند و در حال لکه گیری هستند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما