plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۹۷۵۸

سقوط هواپیمای مسافری پاکستان با 107 سرنشین

رسانه‌های پاکستان بعداز ظهر امروز جمعه اعلام کردند: یک فروند هواپیمای مسافربری با 107 مسافر و خدمه، در نزدیکی فرودگاه بین المللی کراچی در جنوب این کشور سقوط کرده است.
سقوط هواپیمای مسافری پاکستان با 107 سرنشین
به گزارش ایصال نیوز، این هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) بوده است و در نزدیکی فرودگاه شهر کراچی سقوط کرده است.

براساس این گزارش، هواپیمای حادثه دیده ایرباس ۳۲۰ اعلام شده که از شهر لاهور عازم کراچی بود. گفته می‌شود این هواپیما که قبل از فرود دچار حادثه شده حداقل 90 مسافر داشته است.

 شبکه خبری اسکای نیوز عربی به نقل از منابع خبری گزارش داد: رسانه های خبری از سقوط یک هواپیمای پاکستانی با 99 سرنشین و 8 خدمه به علت نقص فنی هنگام فرود در فرودگاه کراچی خبر می دهند.

با این حال سازمان هواپیمایی پاکستان با تایید این خبر، شمار سرنشینان هواپیما را ۱۰۷ نفر اعلام کرد.

این سازمان همچنین اعلام کرد: هواپیمای مذکور که ازلاهور دومین شهر بزرگ پاکستان به سمت فرودگاه کراپی در حرکت بوده، در یک محله مسکونی سقوط کرده است.
 
سایت The News International پاکستان به نقل از منابعی در سازمان هواپیمای مدنی پاکستان ضمن تایید این خبر نوشت: هواپیمای سرنگون شده از لاهور به سمت کراچی در حرکت بودو در نزدیکی فرودگاه بین المللی محمدعلی جناح سقوط کرد.

انتهای پیام/*
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما