plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۹۷۴۳
بازرس صمت استان اصفهان خبر داد

کشف ده‌ها خودرو و بیش از ۲۰ تُن برنج احتکار شده در اصفهان

برخورد جدی پلیس امنیت اقتصادی با احتکار
بازرس اداره صنعت معدن تجارت استان اصفهان گفت: بیش از ۲۰تُن برنج احتکار شده در اصفهان کشف و جمع آوری شد. فرمانده انتظامي استان اصفهان نیز خبر از کشف و ضبط ۲۰۰ دستگاه خودروی احتکار شده در اصفهان داد.
کشف ده‌ها خودرو و بیش از ۲۰ تُن برنج احتکار شده در اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در بازرسی کارشناسان این سازمان از دو انبار در شهر اصفهان 10 تُن برنج هندی قاچاق که در بارنامه با عنوان برنج قهوه ای از شمال کشور وارد اصفهان شده بود، کشف و جمع آوری شد.

احمد شیخی افزود: در این بازرسی همچنین 10 تُن برنج جی تی سی، که خارج از شبکه عرضه به صورت غیر قانونی احتکار شده بود، ضبط شد.

وی گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و پرونده ی آنها برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

از سوی دیگر به گزارش صدا و سیمای مرکز اصفهان، فرمانده انتظامي استان با اشاره به نوسانات قیمت خودرو در بازار و طرح مبارزه با احتکار خودرو گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اطلاع از دپو و احتکار خودرو در پارکینگی وارد عمل شدند.

سردار محمدرضا میر حیدری افزود: در بازرسی از این پارکینگ 24 دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

همچنین به گزارش تسنیم، سرهنگ حسین حسین زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز پنجشنبه گفت: ظرف ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو ساخت داخل که توسط چندین نفر احتکار شده بود در شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر و چندین شهرستان اطراف اصفهان کشف شده است.

وی تصریح کرد: احتکار معمولا در شرایطی اتفاق می‌افتد که مردم برای تهیه کالا دچار مشکلاتی می‌شوند و مسائل اقتصادی و موضوعات پیچیده‌ای که وجود دارد باعث دست زدن به این عمل زشت می‌‌شود، در این مواقع قانون‌گذار نیز برای مقابله با این بزه باتوجه به قبحی که این عمل دارد مجازات بسیار سنگینی را درنظر می‌گیرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما