plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۹۷۱۷
مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا

تشدید کنترل محور های جنوبی استان اصفهان

برپایی نماز عید فطر فقط در اماکن رو باز
با توجه به وضعیت هشدار در این استان، محور های جنوبی اصفهان کنترل و از ورود افراد مشکوک جلوگیری می شود. رستوران ها با رعایت نکات بهداشتی از این پس می توانند با 50 درصد ظرفیت فعالیت کنند.
تشدید کنترل محور های جنوبی استان اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان، با اعلام اینکه رستوران ها با رعایت نکات بهداشتی از این پس می توانند با 50 درصد ظرفیت فعالیت کنند تاکید کرد: فست فود ها فقط باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند .

حجت الله غلامی با تاکید مجدد بر اینکه در روز قدس هیچ گونه راهپیمایی و رژه موتوری و ماشینی در استان برگزار نمی شود افزود: نماز عید سعید فطر فقط در مکان های رو باز مساجد برگزار می شود.

غلامی، سفید شدن وضعیت شهرستان های اردستان، بوئین میاندشت، خور و گلپایگان را نشانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست و گفت: سفرهای زیادی از استان خوزستان به مقصد اصفهان در حال انجام است که با توجه به وضعیت هشدار در این استان، محور های جنوبی اصفهان کنترل و از ورود افراد مشکوک جلوگیری می شود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه در تعطیلات پیش رو مکان های گردشگری اصفهان و فعالیت های گلابگیری کاشان و قمصر تعطیل است بیان کرد: فضا های شهری مثل تله کابین صفه و شهر بازی شهر رویا ها با دستورالعمل های از پیش تعیین شده باز می شوند، اما مکان هایی مانند باغ پرندگان، خزندگان و آکواریم به دلیل محدود بودن فضا همچنان تعطیل هستند.

حجت الله غلامی گفت: تعطیلی مترو همچنان ادامه دارد و مردم در جریان باشند که در روز عید سعید فطر آرامستان های شهرهای اصفهان، کاشان و آران و بیدگل نیز تعطیل هستند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما