plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۹۶۳۷
در نشست ویدئوکنفرانسی (دورسخنی) به مناسبت روز ارتباطات

استاندار اصفهان: معرفی ظرفیت‌های اقتصادی به مدیران از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست

تأکید بر ضرورت شناسایی و معرفی ظرفیت‌های عبور از بحران
دکتر عباس رضایی گفت: یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی ادارت مختلف، شناسایی بسترهای موجود اقتصادی و تبیین آنها برای مدیران در راستای سرمایه گذاری در سطوح اقتصادی است.
استاندار اصفهان: معرفی ظرفیت‌های اقتصادی به مدیران از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندر اصفهان در نشست ویدئوکنفرانسی (دور سخنی) به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه روابط عمومی را می‌توان در فرمان مولای موحدین به مالک اشتر جست و جو کرد که بر اهمیت افکار عمومی تاکید داشتند.

وی افزود: بر این باورم که برای موفقیت در تمام سطوح مدیریتی، چاره‌ای جز تقویت روابط عمومی وجود ندارد.
استاندار اصفهان با اشاره به شرایط خاص استان اصفهان متأثر از ویروس کرونا تصریح کرد: برای تبیین سازگاری شهروندان با ویروس منحوس کرونا در شرایط فعلی و دوران پساکرونا، روابط عمومی‌ها نقش مهمی برعهده دارند.

شناسایی و معرفی ظرفیت‌های عبور از بحران از رسالت‌های روابط عمومی است

وی با اشاره به تهدید ویروس کرونا که باعث تقویت زیرساخت‌هایی نظیر «سامانه شاد» شده است، گفت: با تقویت این زیرساخت‌ها می‌توان برای شرایط بحرانی آماده بود و یکی از رسالت‌های روابط عمومی شناسایی و معرفی ظرفیت‌های مختلف به مدیران مربوطه، برای عبور از شرایط بحران ساز است.

رضایی به همدلی و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی با مردم برای مقابله با شیوع کرونا پرداخت و گفت: این همنوایی و مساوات مومنانه در تمام لایه‌های اجتماعی در خور تقدیر است و هماهنگی بخش سلامت با بخش‌های دیگر باعث شده تا این شرایط بحرانی ویروس منحوس به خوبی مدیریت شود.

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی به مدیران از وظایف روابط عمومی‌هاست

وی به سال «جهش تولید» هم اشاره‌ای داشت و در جهت افزایش تولید و اشتغالزایی گفت: اگرچه در ماه‌های پایانی سال گذشته با رشد اشتغالزایی در استان اصفهان روبرو بودیم اما کافی نیست و یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی شناسایی بسترهای موجود و تبیین آنها به مدیران جهت سرمایه گذاری در سطوح اقتصادی است.

استاندار اصفهان با تاکید بر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و تنبیه مدیرانی که اقدامی مؤثر انجام نداده‌اند، اظهار داشت: توسعه همه جانبه یکی از رسالت‌های مهم مدیریت استان اصفهان است و برای نیل به این مهم باید بر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تاکید شود.

وی اضافه کرد: زیربنای توسعه با ارتباطات و روابط عمومی مهیا می‌شود و این نگرش رسالت بزرگی است که بر دوش روابط عمومی سازمان‌هاست؛ زیرا روابط عمومی آینه تمام‌نمای مطالبات بحق مردم است.

وحدت رویه در تمام زیر لایه‌های جامعه و آحاد مردم

رضایی با تاکید بر وحدت رویه در تمام زیر لایه‌های جامعه و آحاد مردم گفت: برای عبور از شرایط بحرانی که اقتصاد دنیا را زمین گیر کرده است با همدلی و تنویر افکار عمومی و مثبت اندیشی و تحلیل‌های سازنده می‌توان از این بحران عبور کرد.

وی افزود: همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی و پیوستگی آنها با رویکرد اطلاع رسانی و امیدآفرینی به جامعه می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد توسعه داشته باشد.

استاندار اصفهان برگزاری مراسم لیالی قدر را نمونه‌ای باشکوه از همدلی مردم دانست و گفت: در جایی که دشمنان از هر فرصتی جهت تزریق ناامیدی به جامعه استفاده می‌کنند؛ برگزاری مراسم لیالی قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نشان دهنده وحدت و همدلی مردم بود.

وی، برنامه راهبردی اطلاعاتی در جهت نیل به شعار سال را یکی از وظایف روابط عمومی سازمان‌ها دانست و افزود: بهره گیری از فناوری‌های نوین و ابزارهای اطلاع رسانی برای بهبود محتویات به ویژه در فضای مجازی و توانمندسازی سازمان‌ها در جهت مواجهه با بحران‌ها از وظایف روابط عمومی هر سازمان است.

استفاده از فضای مجازی با رسالت اخلاق مداری در راستای تنویر افکار عمومی

رضایی اشاره‌ای هم به اطلاع رسانی در جهت کارآفرینی و خلق ثروت و لزوم ارتقا سواد رسانه‌ای داشت و گفت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و با تکیه بر این گفته ارزشمند باید از فضای مجازی با رسالت اخلاق مداری و به دور از تعصبات و پرهیز از تفرقه افکنی در جهت تنویر افکار عمومی بهره جست.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما