plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۹۵۸۲
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد

مراسم آخر تابستان معرفی بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۰ لغو شد

تداوم چالش بحران کرونا در ورزش جهانی
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۰ که قرار بود ۲۱ سپتامبر(۳۱ شهریور) در میلان ایتالیا برگزار شود به‌خاطر شیوع ویروس جدید کرونا لغو می‌شود.
مراسم آخر تابستان معرفی بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۰ لغو شد
به گزارش ایصال نیوز، طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، فیفا در حال بررسی گزینه‌های مختلف در این زمینه است اما درباره گزینه‌های احتمالی هنوز به‌طور رسمی خبری اعلام نشده است.

سال گذشته لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا و مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به‌عنوان بهترین بازیکنان مرد و زن فوتبال جهان شناخته شدند. از سوی دیگر جیل الیس، سرمربی تیم زنان ایالات متحده نیز به عنوان بهترین سرمربی زنان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

عنوان بهترین سرمربی مرد سال ۲۰۱۹ فیفا به یورگن کلوپ تعلق گرفت که به همراه تیم باشگاهی‌اش لیورپول لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بود و در رقابت‌های لیگ برتر جزیره به نایب قهرمانی دست یافته بود.

فیفا از سال ۲۰۱۶، هر ساله این جایزه را که با عنوان the best شناخته می‌شود به برترین‌های مستطیل سبز اهدا می‌کند.

علاوه بر این مراسم، هر سال در ماه دسامبر، توپ طلای فوتبال از سوی مجله فرانس فوتبال به بهترین بازیکن اهدا می‌شود. این مراسم در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ در قراردادی با فیفا به‌عنوان توپ طلای فیفا نام گرفت اما در سال ۲۰۱۶ این همکاری مشترک به پایان رسید. هنوز درباره برپایی یا لغو مراسم توپ طلای امسال تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما