plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۹۵۷۹

تداوم تعطیلی در ۱۶ شهرستان خوزستان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی

ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۱۶ شهرستان خوزستان تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شدند. بسیاری از شهرستانهای استان خوزستان هفته گذشته را نیز به دلیل شیوع کرونا تعطیل اعلام شده بود.
تداوم تعطیلی در ۱۶ شهرستان خوزستان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی
به گزارش ایصال نیوز، براساس اعلام استانداری خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۱۶ شهرستان خوزستان تا روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شدند.

این تعطیلی شامل شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، رامهرمز، مسجدسلیمان، هفتکل، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر، گتوند، آبادان و خرمشهر می‌شود.

روابط عمومی استانداری خوزستان نیز اعلام کرد: شورای تامین استان جمعه ۲۶ فروردین ماه با موضوع کنترل بیماری کرونا تشکیل شد و با در نظر گرفتن شرایط استان و پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادارات بانک ها و اصناف غیر ضرور در ۱۶ شهرستان خوزستان تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شدند.

گفتنی است غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در خصوص آخرین وضعیت مقابله با کرونا در خوزستان، اظهار کرد: موارد بستری کروناویروس در خوزستان ۶۰ درصد افزایش یافته در حالی که تعداد موارد سرپایی حدود سه برابر افزایش یافته است. تشخیص زودهنگام بیماران سرپایی و قطع زنجیره انتقال، نقطه مثبتی است.

وی افزود: برخی از مردم، کمتر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند. مردم فکر کردند بیماری تمام شده است و این مساله، باعث شده که بیماری گسترش یابد اما با تمهیدات اندیشیده شده از چند روز قبل، با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرهای قرمز و با اعمال محدودیت در رفت و آمدها، امیدواریم این شرایط کنترل شود و این مساله کاهش یابد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما