کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرد

باید شرایط زندگی را متناسب با تداوم بحران کرونا وفق دهیم

باز با پیک بیماری کووید 19 مواجه خواهیم شد

26 ارديبهشت 1399 ساعت 17:27

دکتر طاهره چنگیز گفت: همه جامعه پزشکی کشور اعم از پزشکان، کادر درمانی و اجرایی و دانشجویان با تلاش جهادگونه خود در مسیر مبارزه با شیوع کرونا خوش درخشیدند.


به گزارش ایصال نیوز، دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که تا واکسن کرونا ساخته نشود قاعدتا کرونا وجود خواهد داشت، افزود: باید شرایط زندگی را متناسب با این موضوع وفق دهیم و نمی توان برای همیشه کشور را تعطیل نگه داشت.

خانم دکتر چنگیز شرایط به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا را در حداقل در نیم قرن اخیر بی سابقه خواند و گفت همه جامعه پزشکی کشور اعم از پزشکان، کادر درمانی و اجرایی و دانشجویان با تلاش جهادگونه خود در این مسیر درخشیدند.

وی اصلاحات ساختاری و نیز اصلاحات رفتاری را تنها راه ادامه دادن فعالیت های جامعه در این شرایط خواند و افزود به هر حال دیر یا زود باز هم با پیک بیماری مواجه خواهیم شد و باید بتوانیم در این شرایط با رعایت اصولی دستورالعمل ها به فعالیت های عمومی زندگی ادامه دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تقدیر از فعالیت جهادی دانشجویان در ستاد مبارزه با کرونا و دیگر تشکل ها، با تحسین دغدغه و تلاش و یاری این دانشجویان در مسیر مبارزه با بیماری کرونا گفت: از دانشجوان عزیز دانشگاه علوم پزشکی می خواهم در این مسیر بتوانند با استفاده از تخصص خود، خدمات و کارهایی برای جامعه انجام دهند که قاعدتا این فعالیت ها از دانشجویان رشته های دیگر برنمی آید.

دکتر حسینی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این جلسه با ارائه گزارش اقدامات این معاونت به خصوص اداره مشاوره در دوران مبارزه با بیماری کرونا گفت: دانشجویان علی الخصوص دانجشویان آسیب پذیر در این مسیر رها نشدند و کارشناسان دلسوز با تماس تلفنی با این عزیزان ضمن ارائه خدمات مشاوره ای، نقطع نظرات دانشجویان را در موارد مختف ثبت کردند.

وی یاد وخاطره مرحوم داریوش اسماعیلی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و عضو شوارای فرهنگی دانشگاه را که اسفندماه سال گذشته به رحمت ایزدی پیوست را گرامی داشت.

گفتنی است در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مدیر فرهنگی دانشگاه، دبیر ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در سخنانی به ارائه گزارش این واحد ها در مسیر مبارزه با بیماری کرونا پرداختند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 9577

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/9577/باید-شرایط-زندگی-متناسب-تداوم-بحران-کرونا-وفق-دهیم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir