plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۹۴۶۱
در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان

سردار اشتری: پرونده های مفاسد اقتصادی در کل کشور تشکیل شده است

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان شد
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با باندهای مافیایی قاچاق و فساد و نا امنی‌ها، کارهای خوبی انجام شده است افزود: نیروی انتظامی در گمرکات مستقر شده و پرونده های مفاسد اقتصادی در کل کشور تشکیل شده است.
سردار اشتری: پرونده های مفاسد اقتصادی در کل کشور تشکیل شده است
به گزارش ایصال نیوز، فرمانده ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مقابله با کرونا یک تمرین بزرگ بود گفت: در حوزه ارائه خدمت به بیماران کرونایی، بیمارستانهای ناجا وارد عمل شده اند.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه ۱۳۰۰ تارنمای متخلف در فضای مجازی شناسایی و ۳۰۰ نفر با حکم‌قضایی دستگیر شدند گفت: عبور و مرور در بیش از ۳۰۰۰ نقطه ورود و خروج کشور هم کنترل شد .

وی گفت: ایجاد امنیت و امور فرهنگی و ارتقا نظم و امنیت جز مهمترین برنامه های ناجا در سال جهش تولید است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با باندهای مافیایی قاچاق و فساد و ناامنیها کارهای خوبی انجام شده افزود: نیروی انتظامی در گمرکات مستقر شده و پرونده های مفاسد اقتصادی در کل کشور تشکیل شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس با اشرار قاطعانه برخورد می کند گفت: امنیت و آرامش مردم جزء وظایت نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به هوشمند سازی پلیس با بهره گیری از نخبگان افزود: غیرکاغذی شدن جریمه و کروکی ها و کم شدن مراجعات حضوری و جلوگیری از تخلفات از جمله خدمات به مردم است.

سردار اشتری با بیان اینکه استان اصفهان در زمینه های مختلف نقش خود را بخوبی برای اعتلای نظام ایفا کرده گفت: حضور رزمندگان اصفهانی در جبهه و صحنه های مختلف نشان از همیشه در صحنه بودن مردم ولایی این شهراست.

استاندار اصفهان هم‌ در این مراسم با اشاره به عملکرد سردار معصوم بیگی گفت: وفاق و هماهنگی نیروی انتظامی قابل تحسین است.

عباس رضایی با بیان انسجام و همدلی در شورای تامین استان افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر باعزت است و وظیفه ما است که با همراهی با مردم، عزت آن را حفظ کنیم.

در این مراسم با حکم فرمانده ناجا؛ سردار محمدرضا میرحیدری بعنوان فرمانده انتظامی استان معرفی و از خدمات سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی قبلی استان قدردانی شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما