plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۹۳۹۵
با حکم دکتر مسعود سلطانی فر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد

ارائه سند راهبردی ورزش استان اصفهان
با حکم وزیر ورزش و جوانان، سید محمد طباطبایی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد
به گزارش ایصال نیوز از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مراسم تودیع محمد سلطان حسینی و معارفه سید محمد طباطبایی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز چهارشنبه در محل این اداره‌ کل برگزار شد.

ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور داشت.

رحمانی در این مراسم اظهار داشت: تأکید دین مبین اسلام این است که از غیبت و تهمت دوری کنیم و امیدوارم به این تأکیدات عمل کرده و خداوند توفیق عمل به وظایف را به ما عطا کند.

وی از تلاش‌ 7 ساله مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان تمجید کرد و افزود: با توجه به شرایط خاصی که این اداره‌کل در یک سال نخست داشت خود من نیز فکر نمی‌کردم ایشان 6 ماه هم در این مسئولیت دوام بیاورد، ورزش یک کار گروهی است و اگر همراهی و کار تیمی نبود این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: استان اصفهان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و تاریخی یکی از استان‌های تأثیرگذار کشور است که در 7 سال اخیر در استفاده از ظرفیت خیران همیشه استان اول کشور بوده است، خیران اصفهانی پروژه‌های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند، در حالی که در برخی استان‌ها این کمک‌ها بسیار کمتر است که البته در جای خود ارزشمند است.

رحمانی به بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان اشاره و بیان کرد: این ورزشگاه که آبروی کشور است به بهترین شکل آماده شد و نگهداری از آن با مدیریتی که صورت گرفت به شرکت فولادمبارکه واگذار شد، این پروژه در سال حدود 20 میلیارد تومان هزینه نگهداری دارد و باشگاه سپاهان به بهترین شکل از آن استفاده و نگهداری می‌کند که به نوعی برای وزارت ورزش و فولاد مبارکه برد-برد است. همچنین در شهرستان‌های استان اصفهان پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: استان اصفهان منابع انسانی خوبی دارد و حداقل 8 نفر را سراغ داشتیم که می‌توانستند مدیرکل ورزش و جوانان استان شوند که در کمتر استانی وضعیت به این شکل است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها در گذشته تنها به سازمان تربیت‌بدنی پاسخگو بودند اما هم‌اکنون باید به بخش‌های مختلف پاسخگو باشد که واقعاً مدیریت را سخت می‌کند، کار در حوزه ورزش به ویژه در استان‌ها که خط مقدم هستند سخت است، چون هر اتفاقی در ورزش هر استان رخ دهد مدیرکل باید پاسخگو باشد، بنابراین کسانی که مسئولیت می‌پذیرند ایثار می‌کنند و حق‌الناس بر گردن آنها است.

وی با بیان اینکه از عملکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان و تیم کاری وی رضایت دارم، گفت: این عملکرد را تنها من ارزیابی نمی‌کنم و بخش‌ها و معاونت‌های مختلف وزارتخانه آن را ارزیابی می‌کنند، قطعاً هر مدیری موافقان و مخالفان و عملکرد او راضی و ناراضی دارد، اما کسی که در خلوت خود از عملکردش راضی باشد خدا هم از او راضی است.

رحمانی افزود: برای سیدمحمد طباطبایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جامعه ورزش اصفهان همان همراهی که با محمد سطان‌حسینی داشتند را با او نیز داشته باشد، طباطبایی باید در دوران سرپرستی خود را نشان دهد و تلاش می‌کنیم این دوره سرپرستی کوتاه باشد.

سید محمد طباطبایی سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در مراسم معارفه خود و تکریم محمد سلطان حسینی اظهار داشت: محمد سلطان‌حسینی پیش از مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان استاد ما بود و از کلاس درس وی بهره ها برده ایم، نزدیک به ده سال در ورزش نجف‌آباد کار کردم که 5 سال آن در زمان مدیرکلی سلطان‌حسینی بود، امیدوارم وی در آینده موفق باشد، مسیری که مدیرکل قبلی ریل‌گذاری کرده را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

وی برگزاری نشست‌هایی برای تحلیل وضعیت فعلی ورزش استان را اولویت خود در هفته نخست آغاز به‌کار در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان دانست و در پاسخ به اینکه چه تمهیداتی برای جبران خسارت واردشده به ورزش اصفهان پس از شیوع بیماری کرونا دارد گفت: در این زمینه با وزیر ورزش و جوانان و مدیرعاملان تعدادی از بانک‌ها مذاکراتی خواهیم داشت و در جلسه با روسای هیات‌های ورزشی استان راهکارهایی تدوین خواهیم کرد که در آینده به اطلاع اهالی ورزش استان می‌رسانیم.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه برنامه سند راهبردی ورزش استان را به استاندار، وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی تقدیم نموده ام بیان داشت: امیدوارم با همراهی همه همکاران، هیات‌های ورزشی، اتاق فکر خود و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان به نتایج مثبتی برسانیم، در رأس این برنامه سه کلمه مفاهمه، مهر و مدارا را در نظر دارم و دست همراهی به سوی تمام اهالی ورزش استان دراز می‌کنم، دست همه ارکان ورزش اصفهان و رسانه‌ها را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم اخلاق‌مداری را در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه به اذعان مسئولان ورزش کشور، استان اصفهان استراتژیک‌ترین و یکی از استان‌های ویژه کشور است، افزود: قصد دارم از رهنمودهای مدیرکل پبشین استفاده کنم و تأکید می‌کنم که اگر یک روز هم در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشم برای همان یک روز نیز برنامه خواهم داشت.

طباطبایی در جمع خبرنگاران نیز درباره سوابق ورزشی خود اظهار داشت: فوتبالیست تیم‌های منتخب نوجوانان و جوانان اصفهان و شاگرد حسین چرخابی بودم. سابقه بازی در تیم‌های تام و فولاد مبارکه اصفهان را دارم و دارای مدرک مربیگری A کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.

وی افزود: همچنین در گذشته تیم‌هایی از شهرستان نجف‌آباد را در لیگ دسته دوم و جام حذفی هدایت کرده‌ام.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: 17 سال پیش به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان منصوب شدم، در ادامه نیز به عنوان مسئول هیات ورزش روستایی و عشایری اصفهان فعالیت کردم.

وی گفت: در زمان مدیرکلی غلامرضا شیران ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد را بر عهده گرفتم و به مدت 10 سال این مسئولیت را بر عهده داشتم و سپس معاون ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان شدم.

طباطبایی برگزاری نشست‌هایی برای تحلیل وضعیت فعلی ورزش استان را اولویت خود در هفته نخست آغاز به‌کار در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان دانست.

وی در پاسخ به اینکه چه تمهیداتی برای جبران خسارت واردشده به ورزش اصفهان پس از شیوع بیماری کرونا دارد گفت: در این زمینه با وزیر ورزش و جوانان و مدیرعاملان تعدادی از بانک‌ها مذاکراتی خواهیم داشت و در جلسه با روسای هیات‌های ورزشی استان راهکارهایی تدوین خواهیم کرد که در آینده به اطلاع اهالی ورزش استان می‌رسانیم.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما