plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۹۲۲۵

افزایش شمار قربانیان انفجار عفرین به 46 کشته

آمار قربانیان انفجار در مرکز شهر عفرین در حومه حلب سوریه به ۴۶ کشته و ده‌ها زخمی رسید. شهر کردنشین عفرین از توابع استان حلب دره شمال غرب سوریه مدت دو سال است که در اشغال گروه‌های تروریستی مسلح موسوم به ارتش آزاد(مورد حمایت ترکیه) است.
افزایش شمار قربانیان انفجار عفرین به 46 کشته
به گزارش ایصال نیوز، آمار قربانیان انفجار روز سه شنبه، در مرکز شهر عفرین در حومه حلب سوریه به 46 کشته و ده‌ها زخمی رسید.

برخی منابع تاکید کردند یک تانکر سوخت(بمب‌گذاری شده) در نزدیک بازاری پرتردد در مرکز عفرین منفجر شد و قربانیان انفجار نیز از غیر نظامیان هستند.

هنوز دلایل این انفجار مشخص نشده و تا کنون هیچ گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

از سوی دیگر خبر گزاری رسمی سانا سوریه گزارش داد، انفجار این تانکر در شهر عفرین حلب منجر به شهادت وجراحت شماری از غیز نظامیان و نیز کشته شدن ده ها نفر از مزدوران اردوغان شده است.

شهر کردنشین عفرین از توابع استان حلب و در منتهی الیه شمال غرب سوریه دو سال است که در اشغال گروه‌های تروریستی مسلح موسوم به ارتش آزاد(مورد حمایت ترکیه) است.

گفتنی است در همین رابطه، آناتولی گزارش داد؛ وزارت دفاع ترکیه با متهم کردن گروه «ی.پ.گ/پ.ک.ک» به انجام این انفجار تروریستی، طی بیانیه ای اعلام کرد در بمب‌گذاری عفرین سوریه دستکم 40 غیرنظامی از جمله 11 کودک کشته و 47 نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما