plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۹۲۱۱
جولان کرونا در سرزمین پوتین

روسیه در تعداد مبتلایان به کرونا از ایران سبقت گرفت

آمار روزانه مبتلایان روس همچنان از 6 هزار نفر بیشتر است
بر اساس جدیدترین آمار اعلام شده توسط مقامات بهداشتی روس، با عبور شمار مبتلایان از 93 هزار نفر، روسیه ایران را پشت سر گذاشت و از نظر تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت.
روسیه در تعداد مبتلایان به کرونا از ایران سبقت گرفت
به گزارش اسپوتنیک، تعداد مبتلایان به عفونت کرونا ویروس جدید در روسیه طی 24 ساعت گذشته تا صبح سه شنبه، به 6 هزار و 411 نفر افزایش یافت.

به این ترتیب در مجموع هم اکنون در کل مناطق روسیه تعداد 93 هزار و 558 نفر به ثبت رسیده است. همچنین شایان ذکر است که از این تعداد، 2 هزار و .609 نفر از بیماران جدید، هیچ علامتی نداشتند.

با عبور شمار مبتلایان روسی از 93 هزار نفر اکنون روسیه از ایران پیشی گرفت و از نظر تعداد مبتلایان رتبه هشتم جهان را به دست آورد.

ایران با کاهش آمار روزانه مبتلایان به کرونا، با 91 هزار و 500 مبتلا در جایگاه نهم جهان قرار دارد.  

داده های ستاد عملیاتی برای مبارزه با شیوع کووید19 در روسیه نشان می دهد که به طور کلی، 93هزار و نفر مبتلا در 85 منطقه ثبت شده است.

طی 24 ساعت گذشته، یک هزار و 110 بیمار در روسیه بهبودی یافته‌اند و در کل دوره مجموعاً  8 هزار و 456 بیمار از بیمارستان مرخص و بهبود یافتند.

بر اساس این گزارش در روز گذشته  72 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در روسیه فوت کردند و در مجموع تاکنون 867 نفر در روسیه جان باختند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما