plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۹۲۰۹
در پیامی به مناسبت روز ملی شوراها

استاندار تهران: شوراهای اسلامی شهر و روستا بستر همراهی های اجتماعی را فراهم کرده اند

همّت شوراهای اسلامی در بحران کرونا برای مقابله با این ویروس
انوشیروان محسنی بندپی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا طی ۵ دوره فعالیت منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده، از اینرو در تمرین مردم سالاری دینی بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.
استاندار تهران: شوراهای اسلامی شهر و روستا بستر همراهی های اجتماعی را فراهم کرده اند
به گزارش ایصال نیوز، استاندار تهران به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها پیام تبریکی صادر کرد، متن پیام استاندار تهران به این شرح است:
 
وامرهم شورا بینهم
 
یکی از مبانی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تعامل و گفتگو بوده، همچنانکه بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه مقام معظم رهبری همواره بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری ها را مورد توجه قرار داده اند. نهم ارديبهشت سالروز رويداد ارزشمندی در راستای اجرای اصل ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و نشان از تعميق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده ای بهتر است.
 
شوراهای اسلامی شهر و روستا طی ۵ دوره فعالیت منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده، از اینرو در تمرین مردم سالاری دینی بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.
 
در شرایط شیوع کرونا نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری ها و دهیاری ها اقدامات ارزشمندی جهت مقابله با این ویروس پیگیری کرده ضمن اینکه جهت تسهیل و تسریع پویش کمک مومنانه نیز پیشقدم بوده اند که امید است با استمرار این روند و با مشارکت و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.
 
اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند تبریك عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید " نامیده شده گام های اجرایی برداریم.
 
انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

انتهای پیام/*
۳
مرجع : استانداری تهران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما