plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۹۱۸۴

کدخدایی: مدرک تحصیلی یکی از منتخبان مجلس یازدهم تایید نشد

سخنگوی شورای نگهبان درباره صحت مدرک تحصیلی منتخب حوزه تفرش در مجلس یازدهم گفت: وزارت علوم مدرک تحصیلی وی را تایید نکرده است.
کدخدایی: مدرک تحصیلی یکی از منتخبان مجلس یازدهم تایید نشد
«عباسعلی کدخدایی» روز دوشنبه در گفت و گویی (با شبکه خبر) درباره حواشی ایجاد شده بر سر مدرک تحصیلی «سینا کمالخانی» منتخب حوزه تفرش در مجلس یازدهم، گفت: گواهی تحصیلی وی در ابتدای امر مشکلی نداشت و چون هیچ اعتراض و مسئله‌ای هم نداشت در بررسی صلاحیت مورد تایید واقع شد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: اما اخیرا با توجه به مباحث مطرح شده، موضوع را جویا شده و یک نامه از یک موسسه آموزشی غیردولتی و غیرانتفاعی در یکی از استان‌ها دریافت کردیم که در این نامه در تاریخ ۹۹/۱/۱۸ برای وزارت علوم نوشته شده بود از این فرد با چنین مشخصاتی که مدعی شده در مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در این موسسه تحصیل کرده، سوابقی وجود ندارد و در این موسسه تحصیل نکرده و مدرک فوق هم جعلی است.

کدخدایی ادامه داد: ما موضوع را از وزارت علوم به عنوان مرجع رسمی برای تایید مدارک جویا شدیم که وزارت علوم امروز برای ما نامه‌ای ارسال و اعلام کرد که مدرک تحصیلی منتخب تفرش در مقطع کارشناسی ارشد از آن موسسه بین‌المللی، فاقد مجوز از شورای گسترش آموزش عالی است و مورد تایید این دفتر نیست.

وی ادامه داد: با خود فرد -سینا کمالخانی- تماس گرفتیم، و خود وی هم پیگیر بود و مدعی بود که مدرکش معتبر است و مطالبی را به کارشناسان ما گفته بود.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: درخواست کردیم که وی اگر اسناد دیگری دارند، ارائه کنند. طبیعتا ما باید موضوع را در شورای نگهبان مطرح کنیم که همین هفته در جلسه چهارشنبه مطرح می‌کنیم و اگر اسناد و مدارکی همین‌ها باشد شورای نگهبان تصمیم خواهد گرفت و ما این تصمیم را به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما