plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۹۱۷۲
در چارچوب رزمایش سراسری کمک مومنانه

ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد 6000 بستۀ کمک مؤمنانه توزیع کرد

لبیک بسیجیان به ندای رهبر معظم انقلاب
در چارچوب رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد، 6000 بستۀ کمک مؤمنانه را بین نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی بحران کرونا توزیع کردند.
ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد 6000 بستۀ کمک مؤمنانه توزیع کرد
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، صبح امروز (دوشنبه)، در راستای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، بسیجیان و سپاهیان نجف آبادی، در مراسمی با لبیک به ندای رهبر خویش، 6000 بستۀ کمک مؤمنانه را بین نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس منحوس کورونا، توزیع کردند. 

این مراسم معنوی که با شور و حال وصف ناشدنی سپاهیان و بسیجیان و مشارکت ایثارگرانۀ مردم خیر شهرستان نجف آباد، رأس ساعت 9/15 صبح امروز در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد برگزار شد با هم افزایی پتانسیل های مردمی، جلوه ای ماندگار از ایثارگری مردان و زنان نجف آبادی به یادگار گذاشت. 

بسیجیان و سپاهیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد، در کنار سایر نهادها و ارگان ها و تشکل های مردمی، از همان روزهای ابتدایی مواجهه کشور با هجمۀ کرونا، در صحنه های مقابله و مبارزه با ویروس کرونا حاضر شدند و مشارکت فعالی در عملیات کنترل و مهار پاندمی کرونا داشتند. 

غربالگری، ضد عفونی معابر شهری، تولید ماسک و البسه حفاظتی، مشارکت در امر درمان مبتلایان به همّت بسیج جامعه پزشکی، ایست بازرسی های بین شهری، سازماندهی فعالیت های مردمی، مشارکت فکری در تصمیمات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، حفظ روحیه عمومی از طریق اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی و مشارکت فعال و سازماندهی منسجم جمع آوری کمک های مردمی در چارچوب رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، از جملۀ اقدامات دلاورمردان بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد در ایام کرونایی بوده است. 

توزیع 6000 بستۀ کمک مؤمنانه، تازه ترین اقدام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در راستای مقابله با تبعات اقتصادی همه گیری کرونا است که فاز توزیعی این رزمایش، صبح امروز از محل ناحیه مقاومت این شهرستان آغاز شد. 

انتهای پیام/*      
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما