plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۹۱۴۶

11 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین

آلودگی هوا در 300 شهر چین کاهش یافت
دولت چین از 11 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید19 خبر داد. به دلیل کاهش تردد ناشی از کرونا، آلودگی در مناطق مختلف چین بین 15 تا 20 درصد کاهش یافته است.
11 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین
به گزارش ایصال نیوز، در حالی که موارد مرگ و میر در چین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر به صفر رسیده است، مقامات بهداشتی چین بامداد یکشنبه اعلام کردند در 24 ساعت گذشته 11 نفر در این کشور به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

این رقم در روز پیش از آن 12 نفر بود. از 11 مورد اعلام شده، 5 نفر از این افراد از سایر مناطق جهان به چین سفر کرده اند و 6 مورد ابتلا نیز در داخل شهرهای چین به ثبت رسیده است.

به گزارش اسکای نیوز مقامات دولت چین همچنین از کاهش آلودگی زیست محیطی در سه ماهه اخیر در بیش از 300 شهر بزرگ چین خبر دادند. 

کاهش میزان آلایندگی در این شهرها به دلیل اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا، تعطیلی صنایع مرتبط با کرونا و کاهش تردد چشمگیر وسایل نقلیه بوده است. میزان کاهش آلودگی هوا در برخی شهرها به 15 درصد و حتی در مناطقی مانند شانگهای به 20 درصد رسیده است. 

تا کنون 82 هزار و 890 نفر در چین به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 4 هزار و 633 نفر نیز بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/*
 
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما