plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۹۱۱۹

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در مرزهای آبی بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف چهار میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال سوخت قاچاق از یک شناور در مرزهای آبی بوشهر خبر داد.
کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در مرزهای آبی بوشهر
به گزارش ایصال نیوز، سردار ولی‌الله رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبرداده که با اقدامات اطلاعاتی و یک عملیات هدفمند یک فروند شناور در حوزه دریایی بوشهر حاوی سوخت قاچاق توسط نیروی مرزبانی این استان توقیف شد.

وی از کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی بوشهر خبر داد و افزود: دریابانان با به‌کارگیری تدابیر لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی، شناور موردنظر را در لنگرگاه بوشهر مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: دریابانان در بازرسی دقیق از شناور، ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۱۱ نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

رضایی نژاد که با مهر گفت وگو می کرد، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف‌شده چهار میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق سوخت، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما