plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۹۰۸۶
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد

شناسایی هزار و ۱۶۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور

هیچ استانی در وضعیت قرمز نیست
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۱۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان قطعی به این بیماری در کشور به ۸۸ هزار و ۱۹۴ نفر رسید.
شناسایی هزار و ۱۶۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور
به گزارش ایصال نیوز، دکتر جهانپور با اعلام مطلب فوق، درباره آخرین آمارهای کرونا در کشور افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹در کشور به ۸۸ هزار و ۱۹۴ نفر رسیده است.

به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۵۷۴ نفر رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۶ هزار و ۵۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت:‌ ۳۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و در عین حال تا کنون ۳۹۹ هزار و ۹۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: امروز موارد شناسایی شده سرپایی بیشتر از موارد بستری تشخیص داده شده است. به این ترتیب موارد ابتلای جدید شناسایی شده، حال عمومی بهتری داشته اند.

وی تاکید کرد: اگرچه در حال حاضر هیچ استانی در وضعیت قرمز این بیماری نیست، اما هشدارها همچنان باقی است، وضعیت به هیچ عنوان عادی نیست و فاصله گذاری اجتماعی حتما باید از سوی مردم رعایت شود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما