plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۸۹۴۹
دومینوی کوویدی در ایالات متحده

کرونا ویروس جدید در امریکا همچنان جان می‌گیرد

تلاش دولت ترامپ برای مهار ویروس مرگبار
بر اساس سرشماری دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده امریکا، روز جمعه از آستانه هفتصد هزار عفونت ثبت شده مرتبط با کووید 19 نوظهور عبور کرد.
کرونا ویروس جدید در امریکا همچنان جان می‌گیرد
به گزارش ایصال نیوز، ایالات متحده که از اواخر ماه مارس به کشوری با بیشترین تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان تبدیل شده است، به گفته جان هاپکینز، تا کنون 700 هزار و 282 مورد ابتلا و 36 هزار و 773 مورد مرگ مرتبط با کووید 19 را ثبت کرده است. 

ترامپ که انتظارات بدبینانه ای را با توجه به وضعیت بهداشت و درمان ایالات متحده مطرح کرده است، در تلاش است با انجام میلیون ها تست تشخیصی مرتبط، هر چه سریعتر پیشروی این ویروس مرگبار را در ایالات متحده متوقف کند تا بتواند فعالیت های اقتصادی مختل شده در این کشور را از سر گیرد. 

به رغم تمهید بسته های معیشتی، جبران خسارت و حمایتی دولت امریکا با توجه به همه گیری کووید 19 در این کشور، همچنان دولت ترامپ شرایط بسیار سختی را تجربه می کند. 

رئیس جمهور امریکا، در تازه ترین تمهید حمایتی خود برای مقابله با عواقب اقتصادی بحران کرونا، یک برنامه حمایتی 19 میلیارد دلاری برای کمک به کشاورزان به منظور مقابله با عواقب همه گیری ویروس کرونا از طریق بسته ای که شامل پرداخت های مستقیم و خرید محصولات، گوشت و سایر محصولات زراعی در مقیاس بزرگ است در نظر گرفته است.

احتمال شکست در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری امریکا، رکود فراگیر و بحران اقتصادی اجتماعی پسا کرونا که ماه های آینده این کشور را درمی‌نوردد و شدت یافتن انتقادات سیاسی اجتماعی جامعه امریکا به عملکرد دونالد ترامپ، این سیاستمدار امریکایی را در دشوارترین روزهای زندگی خود قرار داده است.

​​​​​​​انتهای پیام/* 

 




 
۴
مترجم : مصطفی امینی
مرجع : اسکای نیوز - ایصال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما