plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۸۹۱۷

توزیع برنج و شکر از طریق سامانه الکترونیکی رهتاب در اصفهان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: توزیع کالاهایی مانند برنج و شکر که از طریق ارز ۴۲۰۰ تومانی تنظیم شده، از طریق سامانه رهتاب در اصفهان توزیع می شود.
توزیع برنج و شکر از طریق سامانه الکترونیکی رهتاب در اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، سید حسن قاضی عسکر امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: تغییر دیدگاه‌های سنتی توزیع و حرکت به سمت توزیع الکترونیکی، زمینه ایجاد شفافیت بیشتر و جلوگیری از فساد را به همراه دارد.

وی افزود: در همین راستا سامانه رهتاب (راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار)، امکان رصد کلیه مراحل توزیع را فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم اقلامی که با قیمت ارز دولتی تهیه می‌شود به قیمت ارز آزاد توزیع شود و از این طریق اجحافی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت سلامت و نظارت بهتر بر روند توزیع، شکر در قالب بسته بندی‌های یک کیلوگرمی آماده و از توزیع فله ای ممانعت خواهد شد.

قاضی عسکر اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه تامین گوشت قرمز و مرغ مشکل خاصی وجود ندارد و باید توصیه کرد که مردم بیشتر این اقلام را تهیه کنند.

وی با اشاره به گرانی برخی حبوبات، اظهار کرد: کارگروهی در این زمینه، علل این گرانی را بررسی و در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار استان، علل و راهکارهای تعدیل قیمت این‌محصولات را ارائه و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در خصوص میوه، گفت: سیب و پرتقال به قیمت شب عید هنوز تمام نشده است و در فروشگاههای کوثر کماکان در حال توزیع است.

وی در خصوص قیمت گذاری و نحوه توزیع برخی محصولات ویژه ماه رمضان مانند قیمت حلیم عدس، زولبیا و بامیه و آش، گفت: قرار شد اتاق اصناف اصفهان، این اجناس را پس از بررسی قیمت سایر استان ها و کلان شهرها و به صورت عادلانه قیمت گذاری کند.

قاضی عسکر گفت: همچنین مصوب شد زمان توزیع بیرون بر آش و حلیم در روزهای ماه رمضان به منطور جلوگیری از ازدحام و صف های طولانی در شرایط کرنایی از ساعت ۱۳ باشد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مقرر شد دستگاه های نظارتی نماینده تام‌الاختیار خود را به این ستاد بفرستند تا از این طریق در تصمیم گیری و نظارت سهیم بیشتری داشته و وحدت رویه ایجاد شود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما