plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۸۸۹۵
در جلسه ستاد اصفهان مدیریت بیماری کرونا مطرح شد

دکتر رضایی: اصفهان پس از تهران بزرگترین استان صنعتی کشور و بیشترین تعداد کارگر را به خود اختصاص داده است

درخواست افزایش سهم تسهیلات استان در ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر دژپسند
استاندار اصفهان در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر اقتصاد و دارایی، با بیان اینکه استان اصفهان پس از تهران بزرگترین استان صنعتی کشور و بیشترین تعداد کارگر را به خود اختصاص داده است، خواستار افزایش سهم تسهیلات این استان شد.
دکتر رضایی: اصفهان پس از تهران بزرگترین استان صنعتی کشور و بیشترین تعداد کارگر را به خود اختصاص داده است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، بیست و هفتمین جلسه استانی مدیریت بیماری کرونا با حضور دکتر دژپسند وزیر اقتصادی و دارایی و وزیر معین اصفهان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دکتر عباس رضایی در این جلسه آخرین اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و برنامه‌های اقتصادی پسا کرونا در استان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان پس از تهران بزرگترین استان صنعتی کشور و بیشترین تعداد کارگر را به خود اختصاص داده است، خواستار افزایش سهم تسهیلات این استان شد.

استاندار اصفهان با اشاره به توانمندیهای استان اصفهان در حوزه علم و فناوری اظهار کرد: شرکت‌های فناور و دانش بنیان در اصفهان در خصوص مقابله با بیماری کرونا گام‌های موثری برای تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک، دوربین تب سنجی، استریل باکس و ....برداشته است.

دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و وزیر معین استان اصفهان در امر مقابله با کرونا، در این جلسه نیز بر رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان تاکید کرد.

وزیر اقتصاد همچنین پس از استماع گزارشات و برنامه‌های اقتصادی پسا کرونا در اصفهان خواستار تسریع در ارائه گزارشی از جزییات برنامه‌های اقتصادی پسا کرونا شد تا تصمیمات لازم هر چه سریعتر از سوی مراجع ذیربط اتخاذ شود.

در این جلسه اعضای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نیز ضمن بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته در امر مقابله با کرونا، مشکلات مربوطه را مطرح و وزیر اقتصاد بنا به موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان معین استان اصفهان و همچنین استان خراسان رضوی در امر مقابله با کرونا تعیین شده است.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما