plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۸۷۶۳

ابراز نگرانی رئیس جمهوری خلق چین از موج دوم ابتلا به کرونا

با توجه به همه گیری جهانی رو به گسترش کووید 19، «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین در مورد خطر ظهور و بروز موج دوم ابتلا به کرونا ویروس جدید در چین هشدار داد.
ابراز نگرانی رئیس جمهوری خلق چین از موج دوم ابتلا به کرونا
به گزارش ایصال نیوز، شی جین پینگ روز چهارشنبه در نشست با رهبران ارشد حزب کمونیست چین، «کمیته دائمی پلیتبوروی حزب کمونیست» اظهار کرد که در بحبوحه فشارهای رو به تزاید ناشی از پاندمی کووید 19 بر اقتصاد جهانی، احتمال رخداد پیامدهای خسارت بار و جبران ناپذیر غیر منتظره رو به افزایش است.  

در حالی‌که به تازگی دولت چین مدعی شده است جولان کرونا ویروس جدید را در این کشور مهار کرده است و منابع رسمی این کشور نیز تعداد اندکی از موارد ابتلا و مرگ و میر محلی را گزارش کرده اند، اعلام شده است که قرنطینه ووهان نیز به پایان رسیده است.  

خبرگزاری رسمی دولت چین، شین‌هوآ، اظهار نظر رئیس جمهوری خلق چین را منتشر کرده است که «شی جین پینگ» درباره تبعات اقتصادی بحران کرونا گفته است: مشکلات و چالش های عدیده ای برای از سر گیری عادی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به وجود آمده است. 

بر اساس اعلام شین‌هوآ، رئیس جمهوری خلق چین از مقامات مسئول چینی خواسته است به دقت واردات چین از خارج از این کشور را کنترل کنند تا شاهد موج دوم همه گیری کرونا در چین نباشند. 

انتهای پیام/*
۱۳
مترجم : مصطفی امینی
مرجع : سی ان ان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما