plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۸۷۵۸

تعداد جانباختگان مبتلا به کووید 19 در آمریکا از 14 هزار نفر گذشت

بر اساس جدیدترین آمار در بامداد پنجشنبه(به وقت ایران)؛ تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور کرد و در تازه‌ترین آمار به ۴۳۵ هزار نفر رسید. رکورد آمار مبتلایان ایالت نیویورک از آمار مبتلایان هریک از کشورهای جهان پیشتر است.
تعداد جانباختگان مبتلا به کووید 19 در آمریکا از 14 هزار نفر گذشت
به گزارش ایصال نیوز، تعداد افراد جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا از ۱۴ هزار نفر فراتر رفت.

به گفته مقامات آمریکا بیش از ۴۳۵ هزار نفر در این کشور به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۹ نفر تنها در ایالت نیویورک جان‌ باخته‌اند.

همچنین شمار کل تلفات ناشی از کرونا در آمریکا نیز به رقم بی سابقه ۱۴,۷۹۵ هزار نفر رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۱۴۸۱ نفر در آمریکا جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند و ۶۳۵۸ نفر نیز از بیماران جدید در این کشور شناسایی شده‌اند.

گفتنی است، بسیاری در آمریکا مدیریت و عملکرد دولت ترامپ در مقابله با بحران شیوع کرونا را به شدت مورد انتقاد قرار داده و دولت ترامپ را ناتوان از مدیریت بحران دانسته‌اند.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در جهان تا بامداد پنجشنبه به ۱ میلیون و  ۵۱۸ هزار نفر است. آمریکا بیشترین آمار بیماران مبتلا به کرونا در جهان را دارد.

از سوی دیگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتقاد شدید از سازمان بهداشت جهانی ، بامداد پنجشنبه (به وقت ایران) در کنفرانس خبری در کاخ سفید با اعلام نگرانی از گسترش کرونا، گفت: کشورش آماده است با چین و «همه کشورها» جهت مبارزه با بیماری همه‌گیر «کووید-۱۹» همکاری کند.

برخی رسانه های آمریکایی گزارش دادند که وضعیت در ایالت های آمریکا به ویژه نیویورک به قدری وخیم است که مقامات شورای این شهر در روزهای گذشته اعلام کردند ممکن است جان‌باختگان ناشی از کرونا را به دلیل کمبود جا در پارک ها دفن کنند.

انتهای پیام/*  
۱۳
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما