plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۸۷۵۲
در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

استاندار اصفهان: انتظار ظهور به معنی حاکمیت قرآن و بر چیده شدن تمامی مظاهر ظلم است

تبریک هفتۀ بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان
دکتر عباس رضایی تصریح کرد: انتظار فرج ظهور حضرت مهدی (عج) که از برترین عبادت هاست، به معنی حاکمیت قرآن و اسلام و پر شدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه انسانها و بر چیده شدن تمامی مظاهر ظلم و جور از صحنه زندگی است .
استاندار اصفهان: انتظار ظهور به معنی حاکمیت قرآن و بر چیده شدن تمامی مظاهر ظلم است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، در پیام دکتر رضایی آمده است: «نیمه شعبان، مطلع خورشید حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ،عید منتظران و شکست سلطه جباران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است .

انتظار فرج ظهور حضرت مهدی (عج) که از برترین عبادت هاست، به معنی حاکمیت قرآن و اسلام و پر شدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه انسانها و بر چیده شدن تمامی مظاهر ظلم و جور از صحنه زندگی است .

در نظام مقدس جمهوری اسلامی سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی است که جا دارد از خدمات و مجاهدت های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر کنم .

اینجانب ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، هم استانی های عزیز و سربازان گمنان آن حضرت و تلاشگران سختکوش عرصه سلامت تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسالت دارم .»

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما