plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۸۷۴۹

امروز همه بازارها به جز بورس قرمزپوش شدند

امروز چهارشنبه تمام بازارها، قرمزپوش بودند و به سمت منفی حرکت کردند. بازار سرمایه خلاف جهت بازارها حرکت کرد.
امروز همه بازارها به جز بورس قرمزپوش شدند
به گزارش ایصال نیوز، تمام بازارها امروز در مسیر کاهشی حرکت کردند؛ از بازار ارز گرفته تا طلا و سکه. این در شرایطی است که بازار سرمایه صعودی بود و شاخص کل بورس ۱۳ هزار و ۷۱۲ واحد رشد داشت.

امروز در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۲۵ هزار تومان کاهش یافت و با نرخ ۶ میلیون و ۴۰۳ تومان به فروش رفت. سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز امروز ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت، به طوری که با قیمت ۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان فروخته شد. اما قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی بدون تغییر ماند. نیم‌سکه امروز در بازار ۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان بود.

*طلا از صعود باز ماند

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار با افت ۵ هزار و ۶۰۰ تومان مواجه شد. هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار ۶۴۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود. هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان قیمت داشت.

در همین حال، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ثابت بود و در ۱۶۴۸ دلار و ۸۴ سنت قرار گرفت.

بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۱۶۷۱ دلار و ۴۰ سنت افزایش یافته بود. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ثابت بود و در ۱۶۸۳ دلار و ۳۰ سنت ایستاد.

به گفته تحلیلگران شرکت فیلیپ فیوچرز، ادامه ابهامات روی ریسک پذیری در بازار تاثیر گذاشته و برای طلا در بلندمدت مثبت است و همه گیری ویروس کرونا هنوز به طور کامل مدیریت نشده است.

*بازار ارز نزولی شد

بازار ارز نیز امروز قرمزپوش و تقریبا تمام ارزها مسیر نزولی را در پیش گرفتند. قیمت هر دلار آمریکا امروز در بازار ۱۰۰ تومان کاهش یافت و با نرخ ۱۵ هزار و ۵۹۹ تومان دیده می‌شد.

از سوی دیگر، قیمت یورو ۱۰۰ تومان، پوند انگلیس ۱۰۸ تومان، درهم امارات ۱۴ تومان و لیر ترکیه ۱۰ تومان کاهش یافت. هر یورو امروز در بازار ۱۶ هزار و ۹۹۹ تومان، پوند انگلیس ۱۹ هزار و ۸۵۴ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۴۱۹ تومان و لیر ترکیه ۲ هزار و ۳۸۹ تومان بود.

*شاخص بر فراز قله ۵۹۷ هزار واحد

در حالی بازارهای ارز، سکه و طلا امروز قرمزپوش بودند، اما بازار سرمایه رشد ۱۳ هزار و ۷۱۲ واحدی را تجربه کرد. به این ترتیب، نماگر بورس تهران امروز در انتهای دادوستدها با ثبت رشد ۱۳ هزار و ۷۱۲ واحدی به کانال ۵۹۷ هزار و ۹۴ واحد صعود کرد.

سه نماد فولاد، فارس و فملی بیشترین اثر مثبت را بر روند حرکت شاخص داشتند. وبملت، تجارت و غگل نیز در گروه پربیننده‌ترین نمادها قرار گرفتند.

انتهای پیام/*
۱۳
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما