plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۸۷۲۶
دکتر طاهره چنگیز خبر داد

150 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان در 24 ساعت گذشته شناسایی شدند

شمار مبتلایان به کووید 19 در اصفهان به 940 تن رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: تعداد بیماران مشکوک و مبتلا به کووید 19 در اصفهان به 940 تن رسید. در صورت بی توجهی شهروندان به فاصله فیزیکی و مراقبت های بهداشتی در هفته های آینده با سونامی بیماران مبتلا به کووید 19 روبه روبه خواهیم بود.
150 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان در 24 ساعت گذشته شناسایی شدند
به گزارش ایصال نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای 150 نفر ، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به 940 نفر رسید .

طاهره چنگیز با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش های آی سی یوی مراکز درمانی استان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند، روند مبتلایان به کووید 19 در استان را رو به افزایش دانست و افزود: در صورت بی توجهی شهروندان به فاصله فیزیکی و مراقبت های بهداشتی در هفته های آینده با سونامی بیماران مبتلا به کووید 19 روبه روبه خواهیم بود.

وی گفت: همچنان بهترین راه پیشگیری از کرونا درخانه ماندن و کاهش دید و بازدیدها است . علائم ابتلای به ویروس کرونا شامل تب، سرفه، تنگی نفس، علایم گوارشی و در موراد شدید عفونت ریه (پنومونی)، سندرم تنفسی حاد و نارسایی کلیه است.

از سویی به گزارش «برنا»، آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۴۵ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و ۱۱۲ نفر از بیماران ترخیص شدند.تعداد ۱۸۵ بیمار، وضعیت خطرناک‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/*
۱۲
مرجع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما