plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۸۷۱۴

اولین جلسه علنی مجلس در سال 99 با اعتراض پزشکیان همراه شد

نایب رئیس مجلس در واکنش به عدم حضور وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور اعتراض کرد. دکتر پزشکیان طی سخنانی گفت: اگر یک ماه با قدرت ، عالمانه و با مشارکت همه مردم عمل کنیم کرونا را می توان زمین گیر کرد.
اولین جلسه علنی مجلس در سال 99 با اعتراض پزشکیان همراه شد
به گزارش ایصال نیوز، جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی پس از حدود دو ماه تعطیلی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد. قرار بود در ابتدای جلسه علنی امروز وزرای بهداشت، کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند مبارزه با بیماری کرونا به مجلس ارائه دهند اما علیرغم گذشت نیم ساعت از جلسه علنی این وزرا در جلسه علنی حضور نیافتند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست مجلس را بر عهده داشت در واکنش به عدم حضور وزرا در جلسه علنی امروز، گفت: قرار بود وزرا ساعت ۹ در جلسه حضور یابند اما الان ساعت ۹.۳۰ است اما هنوز حضور نیافته اند. راه ها هم خلوت است.

وی خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: شما مساله حضور در مجلس را جدی نگرفته اید؛ این رفتار درست نبود. نمایندگان مجلس نیز با صدای بلند نسبت به این اقدام دولت اعتراض کرده و تقاضای بیان تذکر و اخطار کردند، پزشکیان نائب رئیس مجلس در واکنش نسبت به این اعتراضات گفت: لطفا بنشینید.

از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان در نشست امروز (سه شنبه، 19 فروردین ماه)، گفت: جلسه امروز راجع به بحران کرونا است که کشور و جهان را درگیر کرده است و از وزرای بهداشت و درمان و کشور و همچنین معاون رئیس جمهور دعوت کردیم که در جلسه امروز حضور داشته باشند و در مورد وضعیت بیماری کرونا و اقتصادی گزارش دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زحمات و تلاش های مردم، صداوسیما، دولت، سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی در مبارزه با کرونا قابل قدردانی است، افزود: از صداوسیما باید قدردانی کرد که با تمامی تلاش در مورد کرونا اطلاع رسانی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر یک ماه با قدرت ، عالمانه و با مشارکت همه مردم عمل کنیم ویروس کرونا را می توان زمین گیر کرد، ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم یادآور شد: در جلسه امروز در مورد مسائل معیشتی، اقتصادی و گرفتاری های موجود بحث می شود و در آخر جمع بندی خواهیم کرد.

گفتنی است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به کرونا، برای درمان در قرنطینه و بستری می باشند.

انتهای پیام/* 
۱۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما