plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۸۷۱۱

در 24 ساعت اخیر هزار و 150 نفر در اثر کرونا در آمریکا فوت کردند

شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 11 هزار نفر نزدیک شد
با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان و تلفات بیماری کرونا، مقامات آمریکا هشدار داده اند که این کشور «هفته ای بسیار دشوار» را طی می کند. ترامپ شامگاه دوشنبه گفت، 10 داروی موثر در درمان کرونا برروی بیماران بستری آزمایش شده است. منتظر پیشرفت بزرگی هستیم.
در 24 ساعت اخیر هزار و 150 نفر در اثر کرونا در آمریکا فوت کردند
به گزارش ایصال نیوز، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا بر اساس پایگاه داده‌های دانشگاه جان هاپکینز از مرز 10 هزار و 880 نفر عبور کرد.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در این پایگاه داده‌ که مرتب روزآمد می‌شود از 367 هزار و سه مورد ابتلا به ویروس کرونا که به صورت رسمی در آمریکا به ثبت رسیده تاکنون 10 هزار و 880 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 از دست داده‌‌‌اند.

براساس این گزارش فقط در 24 ساعت منتهی به بامداد سه شنبه در اثر بیماری کرونا 1150 نفر در آمریکا جان باخته اند.

از سوی دیگر به گزارش اسکای نیوز، دونالد ترامپ شامگاه دوشنبه گفت منتظر موفقیت بزرگی هستیم، شرکت های تخصصی ما در حال ساخت 10 داروی مؤثر در درمان کرونا هستند و هم اکنون برروی بیماران بستری آزمایش شده است. منتظر پیشرفت بزرگی هستیم.

بدین ترتیب قدرتمند‌ترین کشور جهان هم اکنون پس از ایتالیا و اسپانیا، جایگاه اول از لحاظ تعداد مبتلایان و جایگاه سوم را از حیث شمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا به خود اختصاص داده است.

شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در حالی به صورت روزانه افزایش می یابد که این بحران هنوز به محله پیک یا اوج خود در ایالات متحده نرسیده و بر اساس تخمین‌ مقامات رسمی این کشور انتظار می‌رود بین 100 تا 200 هزار شهروند آمریکایی بر اثر این بحران جان خود را از دست بدهند.

 این در حالی است که مقامات آمریکا هشدار داده اند که این کشور «هفته ای بسیار دشوار» پیش رو دارد.

برخی از مقامات ایالات متحده وضعیت فعلی را که به دنبال شیوع نوع جدید ویروس کرونا پدید آمده است با حملات 11 سپتامبر سال 2001 مقایسه کرده اند.

براساس آخرین گزارش های آماری در بامداد سه شنبه19 فروردین، بیماری همه گیر «کووید19» تاکنون جان بیش از 74 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است. تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان نیز از 1 میلیون و 367 هزار نفر فراتر رفته است. شمار بهبودی یافتگان در جهان نیز به 278 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/*
۱۱
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما